Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drar til trondheim på torsdag :D Så må jeg vente til romjula, så skal vi være sammen en hel uke :love: :love:

Jeg (/vi) har ventet i 3 uker, og så er det ei helg sammen før vi må vente i 3 uker igjen. Uff.

Jaja.. Sånner det hos oss også.. Tungt, men herlig den ene helga som gjør alt ventinga værdt det...

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Kommer natt til fredag.. Tar buss.. Koster ikke så mye og er faktisk ganske behaglige.. pluss at den har strømuttak til pcer ol :)
Hva? Sånne busser vil jeg ha fra Oslo til Mosjøen.. Det er dessverre ikke like stort kundegrunnlag så langt nordover tydeligvis.. 299kr hver vei er nå ikke ille for en togtur på godt over 80 mil da.

Gleder meg utrolig mye. Tre uker har vært ille, og så er det tre uker til neste gang også.. Men da blir hun en uke, og det er jo absolutt positivt. :D

Lenke til kommentar
Åh, tror det kan bli langdistanseforhold på meg til neste år. Mulig jeg er litt vel optimistisk når deg gjelder forholdet, men jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle vare.

Go for it..

Du er ikke alene som du kan se.. :) Er litt kjipt til tider, men så abosolutt verdt der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...