g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hurra! Hurra! Hurra! Min herlige, deilige, fantastiske, skjønne, utrolige, pene, nydelige, sexye, gode, søte, snille, omtenksomme, rolige, kosete, og sist men ikke minst elskverdige bedre halvdel kommer til meg neste lørdag Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Han kommer jo nå på lørdag, ikke neste. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er feigt! Jeg kan ikke holle rundt henne før om 11 dager Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg (/vi) har ventet i 3 uker, og så er det ei helg sammen før vi må vente i 3 uker igjen. Uff. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg drar til trondheim på torsdag Så må jeg vente til romjula, så skal vi være sammen en hel uke :love: Jeg (/vi) har ventet i 3 uker, og så er det ei helg sammen før vi må vente i 3 uker igjen. Uff. Jaja.. Sånner det hos oss også.. Tungt, men herlig den ene helga som gjør alt ventinga værdt det... Endret 4. desember 2007 av Crimar Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kommer du natt til fredag, eller tar du et tidligere tog? Oo Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kommer natt til fredag.. Tar buss.. Koster ikke så mye og er faktisk ganske behaglige.. pluss at den har strømuttak til pcer ol Eller kommer kl 7 på morran på fredag.. Endret 4. desember 2007 av Crimar Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kommer natt til fredag.. Tar buss.. Koster ikke så mye og er faktisk ganske behaglige.. pluss at den har strømuttak til pcer ol Hva? Sånne busser vil jeg ha fra Oslo til Mosjøen.. Det er dessverre ikke like stort kundegrunnlag så langt nordover tydeligvis.. 299kr hver vei er nå ikke ille for en togtur på godt over 80 mil da. Gleder meg utrolig mye. Tre uker har vært ille, og så er det tre uker til neste gang også.. Men da blir hun en uke, og det er jo absolutt positivt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oslo - Mosjøen Makan til overkill. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen som skal vite hvor langt det er, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er du flau over å bo så langt oppe i gokk? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dust. Er 3 uker lenge, egentlig? Eller er det bare sånn at det virker lenge fordi man er unge og forelsket og sånn? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 3 uker er egentlig ikke så lenge... men når man er forelsket og alt det der, så virket plutselig 3 uker som en hel evighet husker godt i starten når jeg og Nora ble sammen... gikk da gjerne 2-3 uker mellom hver gang Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 3 uker er lenge, hvis du ikke er på ferie da. Hehe. Sitter her på jobb og får litt sånne små frekke meldinger fra kjæresten min Alltid kjekt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dæven, jeg må vente helt til fredag med å treffe henne igjen, og hun var her i dag. Det synes jeg er litt i overkant, skjønner ikke at dere orker flere uker. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åh, tror det kan bli langdistanseforhold på meg til neste år. Mulig jeg er litt vel optimistisk når deg gjelder forholdet, men jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle vare. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dæven, jeg må vente helt til fredag med å treffe henne igjen, og hun var her i dag. Det synes jeg er litt i overkant, skjønner ikke at dere orker flere uker. Det er så sykt verdt det. @Sorine: Lykke til Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Åh, tror det kan bli langdistanseforhold på meg til neste år. Mulig jeg er litt vel optimistisk når deg gjelder forholdet, men jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle vare. Go for it.. Du er ikke alene som du kan se.. Er litt kjipt til tider, men så abosolutt verdt der.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_* Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er ikke i et langdistanseforhold, men ho jeg jakter er det. Venter på at ting går til helvete, for det gjør det! hoho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå