Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål.. Hva gjør dere når savnet kicker inn som værst?

 

Forholdet(ihvertfall mitt) er verdt det, men alikevel så er savnet litt nedbrytende.. Har begynt å trene nå. Deilig å bare trene og ikke tenke på noe annet.. Blir vel en del framover og, men hva gjør dere for å komme på bedre tanker?

 

For meg hjelper det å se fremover.. Er jo tross alt max 3 uker mellom hver gang.. Annen snål greie jeg gjør er å tenke på ting som skjedde for 3 uker siden, så skjønner jeg at tia flyr og ikke lenge til jeg skal se min store kjærlighet..

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Et lite spørsmål.. Hva gjør dere når savnet kicker inn som værst?

 

Forholdet(ihvertfall mitt) er verdt det, men alikevel så er savnet litt nedbrytende.. Har begynt å trene nå.. Blir vel en del framover og, men hva gjør dere for å komme på bedre tanker?

Er med venner hvis det er mulig, ellers spiller jeg eller prøver å konsentrere meg om andre ting. Ikke enkelt.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål.. Hva gjør dere når savnet kicker inn som værst?

 

Forholdet(ihvertfall mitt) er verdt det, men alikevel så er savnet litt nedbrytende.. Har begynt å trene nå.. Blir vel en del framover og, men hva gjør dere for å komme på bedre tanker?

Er med venner hvis det er mulig, ellers spiller jeg eller prøver å konsentrere meg om andre ting. Ikke enkelt.

Skjønner..

 

Skolen og jobb gjør det nesten umulig å være med venner unntatt i helgene..

 

Ingen sa det er enkelt, men desto bedre er det når det er bare igjen en uke ol til man skal dra, eller får besøk.. Bare går rundt å gleder seg ^^,

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål.. Hva gjør dere når savnet kicker inn som værst?

 

Forholdet(ihvertfall mitt) er verdt det, men alikevel så er savnet litt nedbrytende.. Har begynt å trene nå.. Blir vel en del framover og, men hva gjør dere for å komme på bedre tanker?

Er med venner hvis det er mulig, ellers spiller jeg eller prøver å konsentrere meg om andre ting. Ikke enkelt.

Skjønner..

 

Skolen og jobb gjør det nesten umulig å være med venner unntatt i helgene..

 

Ingen sa det er enkelt, men desto bedre er det når det er bare igjen en uke ol til man skal dra, eller får besøk.. Bare går rundt å gleder seg ^^,

Jeg syns det blir verre jo nærmere jeg er, jeg.. altså, når man er i 3'de av 6 uker er det vondt, men 5 uke er mye vondere, for da er man så nærme også vil man helst bare knipse og *poff* så er dagen der. Man kan ikke slå seg til ro med at det er en stund igjen, liksom..

 

Hvis savnet er som verst, altså for kraftig, da er det ikke annet å gjøre enn å sette seg i bilen og kjøre opp. :) Selv om man "ikke har mulighet" har man egentlig det, med netter, helger og slikt i bruk og litt kreativ tankegang og vilje til å være våken litt ekstra.

Lenke til kommentar
Hvis savnet er som verst, altså for kraftig, da er det ikke annet å gjøre enn å sette seg i bilen og kjøre opp. :) Selv om man "ikke har mulighet" har man egentlig det, med netter, helger og slikt i bruk og litt kreativ tankegang og vilje til å være våken litt ekstra.

Det hender at det faktisk er umulig, da. Skjønt.. ja.

Lenke til kommentar

Er savnet noe så sinnsykt stort, kan jeg sidde i 3 timer å snakke med henne og se på bilder på mobilen :). Eller ta meg fri fra jobb og reise opp. Er ikke alltid like lett når jeg jobber og hun går på skole. Dagene passer ikke alltid. Men vi klarer å gjøre det beste ut av det :).

 

Skal flytte opp til henne etter nyttår :)

 

Den tanken, på at det er nesten bare en måned igjen til jeg flytter, er uutholdelig.. Jeg vil flytte nå!

 

ken legge til at det ikke er en sånn der forelska-flytte-greie. Vi skal ikke flytte sammen, men jeg skal flytte opp til samme by/område som hun bor i. Grunnen er at jeg liker meg der oppe. Jeg kjenner noen der oppe og jeg har ingeting som "holder meg igjen" her nede kan du si. Ingen lærling plass, skole, eller noe slikt. Så jeg er liksom fri og frank til å flytte hvor jeg vil :)

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Skal flytte opp til henne etter nyttår :)

 

Den tanken, på at det er nesten bare en måned igjen til jeg flytter, er uutholdelig.. Jeg vil flytte nå!

 

ken legge til at det ikke er en sånn der forelska-flytte-greie. Vi skal ikke flytte sammen, men jeg skal flytte opp til samme by/område som hun bor i. Grunnen er at jeg liker meg der oppe. Jeg kjenner noen der oppe og jeg har ingeting som "holder meg igjen" her nede kan du si. Ingen lærling plass, skole, eller noe slikt. Så jeg er liksom fri og frank til å flytte hvor jeg vil :)

.. Misunnelig. :p

Lenke til kommentar
Skal flytte opp til henne etter nyttår :)

 

Den tanken, på at det er nesten bare en måned igjen til jeg flytter, er uutholdelig.. Jeg vil flytte nå!

 

ken legge til at det ikke er en sånn der forelska-flytte-greie. Vi skal ikke flytte sammen, men jeg skal flytte opp til samme by/område som hun bor i. Grunnen er at jeg liker meg der oppe. Jeg kjenner noen der oppe og jeg har ingeting som "holder meg igjen" her nede kan du si. Ingen lærling plass, skole, eller noe slikt. Så jeg er liksom fri og frank til å flytte hvor jeg vil :)

.. Misunnelig. :p

 

 

Fordelen med å være over 18, og ha en jobb uten kontrakt over lengre tid :)

Lenke til kommentar
Fordelen med å være over 18, og ha en jobb uten kontrakt over lengre tid :)

Ja, så absolutt. Jeg flytter nok nedover når jeg er ferdig med dette skoleåret. Går sisteåret på videregående og "må" sørover uansett til neste år.

Samme her.. Må klare å fullføre siste halvåret..

 

Gleder meg sykt til sommern.. Blir vel å dra nordover for min del da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...