Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er ikke I noe forhold. Men har blitt kjent med en jente over nett og har egentlig nesten blitt forelsket i henne - hvorvidt det er mulig uten å aldri ha sett henne. Føler at det er denne jenten jeg skal dele livet mitt med, sitter liksom å tenker på løsninger hvor en av oss flytter til den andre og hvordan vi skal ordne det med utdanning osv(jeg begynner vg1 hun begynner 9. klasse) Noen vil kanskje si at det er alt for tidlig å begynne å tenke på sånt - spesielt fordi jeg faktisk aldri har møtt henne. Og jeg kan jo være enig. Men er altså slik det henger sammen. Gud hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tro meg, møt hun face to face før dere begynner å planlegge utdanning og hvor dere skal bo og gifte dere På nett lager du et bilde om hvordan hun er som person, og som kan være helt forvrengt i forhold til virkeligheten. Ta en ting om gangen. Møt hun ansikt til ansikt før du tar noen dumme avgjørelser. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Joda, er jo enig. Ville vært ganske dumt å "vie" livet mitt til henne. Og jeg VET, at om det skal fungere ordentlig mellom oss må vi faktisk bli litt eldre, så da blir det liksom noen års ventetid. Men men, skal hvertfaøø prøve å møte henne da Så tar vi det som det kommer. edit: Skader da ikke å dagdrømme heller.. Endret 28. juli 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå er jeg i et langdistanseforhold. Tungt! Men om ca 10 mnd er det forhåpentligvis over:) distansen altså. ikke forholdet:P Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Makes us 2. Siståret nå^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvor lenge har dere värt i langdistanseforholdene deres nå? Er jeg den eneste som har holdt på med dette i noen år nå? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvor lenge har dere värt i langdistanseforholdene deres nå? Er jeg den eneste som har holdt på med dette i noen år nå? 8.6 år nå, ca 3 år som langdistanse alt i alt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ok. Bor dere ilag nå da? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ok. Bor dere ilag nå da? Nix, bodde sammen i Trondheim i ca 1.5 år i alt, men så havnet jeg på tannlege i Bergen. Hun flytter muligens hit etter jul, så da blir det vel samboerier. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ok. Lykke til. Håper du får det som du vil. Vanskelig med langdistanseforhold nå i disse mörketider... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har vel egentlig holdt på i 1. år nå, men kanskje mer riktig å si ca. 3 måneder siden vi ble mer offisielle da. Ikke det at jeg synes det ble så mye lettere av den grunn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg og kjæresten har vært sammen i 2.5 år Vi var sammen i 1 år før jeg måtte flytte og vi holder fortsatt på. Utrolig ? Venter bare til jeg kan flytte ut. Vi ser hverandre i helgene bare, da gleder man seg sykt! Siden jeg tenker på de som bor ved siden av hverandre osv, de blir fort lei av hverandre og tar hverandre for gitt. Så litt pause er godt for en men for mye er ikke så bra. Ville bare si det. makes no sence men xD Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nå har jeg, grunnet skole, måtte flytte til en annen by som ligger ennå lengre fra madammen enn der jeg bodde för. Litt ergelig, men hva kan man gjöre? Hvor lang distanse (i km) er det mellom dere to? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nå har jeg, grunnet skole, måtte flytte til en annen by som ligger ennå lengre fra madammen enn der jeg bodde för. Litt ergelig, men hva kan man gjöre? Hvor lang distanse (i km) er det mellom dere to? Er ikke sikker på distansen, og jeg sier ikke hvor begge bor =) Men det er da 1:28 time med tog. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Litt verre med oss som må først ta 3 timer med bil/buss, 1 time med fly og deretter 3timer med bil/tog for å treffe hverandre Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er jo ingenting. Her er det 6:28min med tog. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ca 2 timer med tog. SÅ det går helt fint, gruer meg til neste telefonregning dog :\ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ca 2 timer med tog. SÅ det går helt fint, gruer meg til neste telefonregning dog :\ Haha helt enig! sender minst 50 sms'er hver dag! Hvor lenge har dere vært sammen? evt. holdt ut Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Free Text fra Netcom. Evt. SMSMania \o/ "Gratis" sms eier så jævlig i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Free Text fra Netcom. Evt. SMSMania \o/"Gratis" sms eier så jævlig i sånne situasjoner. Jaha!, Har Telenor FriVenner. Så jeg kan ringe for billig penge. Men sms er jo egentlig bedre Wh0t ,dama kommer på fredag <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå