Beyma Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 8 dager til jeg drar 10 til jeg drar. Du gleder deg vel ikke i det hele tatt, regner jeg med..? Så mye at jeg snart sprenger.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det var et kort møte, men så deilig! Var regelrett kvalm av å glede meg der jeg sto på perrongen.. Det blir deilig å ha henne inntil meg i natt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ingenting er som å våkne og ha henne sovende på armen min ved siden av meg, nei. Eller bare følelsen av å være i nærheten av henne, og vite at hun er her hos meg eller omvendt. Ni dager igjen nå. *telle nedover* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Utålmodig, GA? Og dere folk har tid til å sitte på forumet mens dere har besøk? Oo Ehm.. skal kanskje ikke si noe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Utålmodig, GA? Jeg? Hvor får du den ideen fra? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg? Hvor får du den ideen fra? En god del meldinger om temaet, kanskje? Gleder meg noe voldsomt. Oo Noen som har tips til å få tida til å gå ekstra fort? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg? Hvor får du den ideen fra? En god del meldinger om temaet, kanskje? Gleder meg noe voldsomt. Oo Noen som har tips til å få tida til å gå ekstra fort? Gå i en lite dvale.. Eller jobb mye.. Det gjør jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fest, skole og julestress. Får satse på at det gjør nok. Men tida går ikke direkte fort. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ah, herlig å endelig kunne nusse murmeldyret-i-halvsøvne hadet igjen på vei til jobb! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 /sjalu Neida. Men jeg fatter ikke at du greier å dra på jobb. Explain. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 /sjalu Neida. Men jeg fatter ikke at du greier å dra på jobb. Explain. Haha, har ikke så mye valg, vet du.. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og om du bor for deg selv, men for at jeg i det hele tatt skal kunne eie den senga hun ligger i, og veggene den står innenfor, så må jeg nødvendigvis gå på jobb.. Blir heldigvis nok av tid til sene morgener fra lørdag av, for du har helt rett i at jeg selvsagt har mer lyst å bli hjemme enn å gå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Regnet jo med at du må på jobb, da. Man er da voksen og har forpliktelser. Jeg vet bare selv hvor tungt det kan være å komme seg opp når man har en kos person ved siden av seg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg er glad jeg ikke skal jobbe noe når hun er her. Å stå opp om morgenen er mye mindre fristende enn vanlig når hun er i samme seng, og jeg hater å stå opp selv til vanlig. Ser for meg at det blir en ekstra fin dag på jobb allikevel, med en så god start på dagen. Er jo ingenting som å våkne og se rett på verdens herligste jente som ligger tett inntil deg - selv om hun ligger på en arm som har dovnet bort for lengst. Regnet jo med at du må på jobb, da. Man er da voksen og har forpliktelser. Jeg vet bare selv hvor tungt det kan være å komme seg opp når man har en kos person ved siden av seg. Jeg er det og har det, ja. Endret 20. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Begge oss er 17 år.. Skal til henne 25 desember og være der i nesten 2 uker. GLEDER MEG JEG OG! Toria Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er det og har det, ja. Ha-ha. Godt forsøk. Begge oss er 17 år.. Skal til henne 25 desember og være der i nesten 2 uker. GLEDER MEG JEG OG! Toria 2 uker høres utrolig deilig ut. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "Hei, jeg bommet på bussen". Doh Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bare 4 dager til han kommer nå <33 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 5 dager til jeg drar! Gleder meg så utrolig mye! Noen tips til å gjøre togturen så kort som mulig? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Denne tråden er ganske tragisk egentlig. Det er 2 par her som bare whiner over hvor lenge det er til de drar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå