slogum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Jeg fikk min SE k850i i forrige uke. De første dagene fungerte den helt fint. Så begynte jeg smått og få problemer med at når jeg slår på kameraet går ikke det lille "dekslet" over linsen til sides slik det skal gjøre. Når dekslet ikke går til sides ser jeg heller ingenting og skjermen er bare sort. Problemene begynte å oppstå etter et par dager og kom og gikk sporadisk. Men nå går det ikke til sides i det hele tatt når jeg slår på kameraet. Dermer får jeg ikke tatt bilder. Har selvsagt prøvd å skru mobilen av og på og har også prøvd å ha batteriet ute i 10 sekunder, men det ser ikke ut til å løse problemet. Noen som har samme problem eller noen som vet om en evt løsning? På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
slogum Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har nå prøvd å gjennopprette fabrikkinstilligene også men det hjalp heller ikke. Ser vel ut til at den må inn på service etter bare en uke i bruk. Skuffende... Lenke til kommentar
Labjoer Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har akkuratt samme problemet med min SE K850i. Venter med lengsel på en oppdatering. Har også problemer med oppdateringe. Tlf slår seg av når jeg prøver å oppdatere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Oppdatering via GPRS eller via PC? Har gjort dette på mange SE, og det funker alltid via PC/USB. Lenke til kommentar
Labjoer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Via GPRS. Er endel andre småting også, så den er levert til rep. Dårlig synk mellom kamera og blitz, lader ikke helt opp til 100% osv. Lenke til kommentar
sxs Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har også et slikt problem. Når jeg slår på kameraet, dør telefonen ut. Det begynner også å lyse blått på den ene siden av "tastaturet". Litt kjipt, har nettopp fått telefonen. Hva kan være grunnen til dette? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den skal lyse blått på den ene siden nettop for å vise deg hvilke taster som er hurtigtastene dine for kamerafunksjonene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå