Pysj Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå er mobiltelefonene klare for ekte Java, mener selskapet. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kan jo bli spennende. men jeg er redd java sin tid er nær over... med nokia som dytter symbian på billigere og billigere mobiler, og motorola som følger opp med det på Z8 (bananen) så vel... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og na som jeg hadde tenkt a laere meg Java Passer jo perfekt Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke java sin tid er over akkurat.. Det brukes i ganske mange forskellige digitale verktøy, ikke bare mobilen, men også i datamaskiner, biler og andre moderne kjøretøy, forsterkere og cd-spillere +++ mao. mange elektroniske artikler. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 OI! Dette er jo en utrolig god nyhet, og en oppsiktsvekkende en. Jeg har aldri giddet skrive noe til mobiler fordi jeg ikke orket stresset med mobil java, men dette er jo genialt. Får håpe at nyere mobiler kommer med denne støtten snarest. Evt at en kanskje kan oppgradere eldre mobiler? Bundle Java med Java-programmet kanskje? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette likte jeg. Men vil dette i første omgang gjøre javaspillene dårligere, siden mye av kraften i mobiltelefonene må brukes til selve java-greiene og ikke bare selve spillet eller programmet? Dette burde vel åpne for mange flere programmer til mobiltelefoner? At tredjepartsprogrammer er (så og si) forbeholdt smarttelefoner blir det kanskje slutt på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg