ANi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Har en ny Fujitsu Simens Amilo bærbar maskin med innebygget webkamera, men kameraet har sluttet å fungere.... Jeg har bare prøvd kameraet en gang før. Tror programmet jeg kjørte het livewebcam. Når jeg prøver å starte dette får jeg beskjed om at jeg mangler hardware......jeg forstår ingenting.... har prøvt å reinstallere programmet.. uten resultat... Tidligere var det et rødt lys som lyste ved kameraet, det lyser ikke lenger. Noen som har noen råd....? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gjør dette i følgende rekkefølge! 1. Har du prøvd å sjekk om at drivere er riktig installert? Hvis ikke prøv å avinstaller og installer på nytt. 2. Sjekk om det finnes oppdateringer på nye drivere til webcamet. Og prøv å installer nye drivere. 3. Sjekk om det finnes oppdateringer til software av webcamet. Prøv å avinstaller software og installer nye oppdaterte software. Lenke til kommentar
ANi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Gjør dette i følgende rekkefølge! 1. Har du prøvd å sjekk om at drivere er riktig installert? Hvis ikke prøv å avinstaller og installer på nytt. 2. Sjekk om det finnes oppdateringer på nye drivere til webcamet. Og prøv å installer nye drivere. 3. Sjekk om det finnes oppdateringer til software av webcamet. Prøv å avinstaller software og installer nye oppdaterte software. Siden jeg er som sagt ganske grønn.... når det gjelder dette her, så jeg ikke hvor jeg skal gå hen for å finne ut om driveren er riktig installert... hehe Lenke til kommentar
fraber Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har du forsøkt og slå det på med Fn knappen nede ved space-baren og F7? Hadde samme problem men viste seg at det var bare og slå det på med de to knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå