Titanic Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sentralen min er der! tralalala!! Har visst det ei stund, men det er jo alltid kult å lese det en gang til Er det mulighet for at sentralen blir bygd ut FØR 28.03 ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sentralen min er der! tralalala!! Har visst det ei stund, men det er jo alltid kult å lese det en gang til Er det mulighet for at sentralen blir bygd ut FØR 28.03 ? Tja, som regel blir de klare noe før tiden, ofte en uke eller to. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 [quote="Zamboo" Tror det er den sammme listen man finner her:http://privat.telenor.no/dinesider/default.aspx?a=goAdslNyeSentraler Tror denne lista er gammel, for vist du ser på Møre og Romsdal - Molde - Bergmo, så har det ver ADSL der en stund...Har vell hatt det i snart to år Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 har kommet 27 interrserte i vår sentral nå så får håpe på det beste :smile: Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Ser ut til at ting blir utsatt.....før var 28.03.2003 Linjene skal oppgraderes til ADSL ca.dato 02.05.2003 Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ser ut til at ting blir utsatt.....før var 28.03.2003 Linjene skal oppgraderes til ADSL ca.dato 02.05.2003 Samme med sentralen min (Oppland->Nordre Land->Dokka). 02.05.2003 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Min sentral var ikke på den lista ihvertfall. Skulle tenkt meg om før jeg gikk inn på den siden, for jeg vet jo at det drit selskapet av noe høl (telenor) aldri kommer til å gidde å bygge ut sentralen til snille lille meg!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Selv om jeg har sett det flere ganger allerede, er jeg lykkelig over at sentralen min (Kongsvinger - Vardåsen) står på lista. Bring on the sommerferie med ADSL! Lenke til kommentar
boza Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Samme her å¨selterz og Cyprez: Mai måned..kjipern. men man får vel smøre seg med tolmodighet... Lenke til kommentar
matricus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Får ikke adsl nå heller jeg Bor på Kongsberg, så klart skulle dem bygge ut Labro som er et bondested langt fra byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå