danielsn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Driver med et lite prosjekt på skolen nå så det jeg lurer på er om jeg kan nekte en bestemt bruker å kunne skru av dataen i windows? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Driver med et lite prosjekt på skolen nå så det jeg lurer på er om jeg kan nekte en bestemt bruker å kunne skru av dataen i windows? Mener dette kan gjøres i GPO på serveren, men brukeren kan jo alltids bruke "svenskeknappen" Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Kanskje du finner noe brukbart her; Start > kjør > gpedit.msc. Man kan vel alltid bruke svenskeknappen eller nappe ut strømmen, som nilsrune sier. Endret 29. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva er svenskeknappen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Svenskeknappen er ikke tilgjengelig siden dataene står inne i et skap, men saken er at vi ikke får lov til å sette opp noen server.. dataene SKAL kjøre selvstendig. men fant ut av det.. men takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva er svenskeknappen? av/på-knappen Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva er svenskeknappen? av/på-knappen Lol, hvorfor i allverden kaller folk den svenskeknappen? Hvilken historie er det jeg har gått glipp av nå montro >.< Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Svenskeknappen er ikke tilgjengelig siden dataene står inne i et skap, men saken er at vi ikke får lov til å sette opp noen server.. dataene SKAL kjøre selvstendig. men fant ut av det.. men takk for hjelpa uansett Hva var løsningen du kom fram til da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå