Triolus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det ikke mulig å bruke Canon-blitsene som "dumme" slaver med manuelle innstillinger heller? (Trigge samtidig med annen blits.) Det er helt umulig. Du må ha en 580EX som master,da kan du bruke opptil 3 stk 430/580EX´r som radiokontrollerte slaver. Ellers så vil jeg anbefale alle som har 580/430EX og kjøpe dvdplata Understanding the 580/430EX. har den selv,er kjempebra gir også veldig bra innsyn i studiofotografering bla. For folk som liker å lese engelsk fins det også en utmerket bok som heter "Canon Speedlite System" av J. Dennis Thomas. Jeg bestilte min fra Amazon (London), og den inneholder "alt" om bruk av Canons Speedlite-blitser 580 og 430. Går den boken utover det som vises i filmen (Understanding the 580/430EX)? Ja, jeg mener den er en del mer omfattende. Lenke til kommentar
akle Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hei har tenkt litt på og kjøpe 430 canon blitz men hører at en sigma blitz kan brukes som slave og utløses av intern bliz hvilken sigma blitz er dette? eller er jeg helt på jordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå