robertaas Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) [Moderator edit: To tråder er blitt slått sammen til denne. Det opprinnelige førsteinnlegget i denne tråden finner dere i post 4.] En 19 år gammel jente i Tyskland er anmeldt av en 77 år gammel mann fordi hun på en fest sa han var for gammel for henne til å ha sex med. Hva sier likestillingsombudet til slik diskriminerende framferd? Hadde vært morsomt å høre om saken kommer opp i retten. http://www.kjendis.no/2007/10/28/516449.html Endret 29. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Han var tydeligvis god nok når han spanderer en helaften på by'n, men ikke å ha sex med? Makan til prippen jente. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 – Det var rystende. Ingen kvinne har noen gang sagt noe slikt til meg. Jeg var knust, det er tross alt lover mot diskriminering, sier han Jeg tror ikke jeg ville sett slik på det, men trakk litt på smilebåndet når jeg leste det. Selv om jeg synes jenta burde kunne si "nei" til sengekos uten å måtte gi en grunn til det ... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Okei.. Da jeg leste dette, måtte jeg bare rett å slett riste på hodet.. Er virkelig samfunnet vårt blitt slik at vi kan saksøke dem som ikke ville ha sex med oss? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 – Det er noen få år som skiller oss. Det er også noen kvinner som er for gamle for meg. Men da må du være mer diplomatisk, og si; beklager, du er ikke min type, sier Eden. – Jeg vil dø som jeg har levd, på en kvinne, skrev han Det må jo ha klikka for fyren? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Okei.. Da jeg leste dette, måtte jeg bare rett å slett riste på hodet.. Er virkelig samfunnet vårt blitt slik at vi kan saksøke dem som ikke ville ha sex med oss? En raring får ikke meg til å bekymre meg for hele samfunnet. Den dagen en slik fyr faktisk får medhold i retten, da vil jeg bli bekymret. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Slik er samfunnet En skam.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Innlegg fra en annen tråd om samme emne er flyttet hit. Det har påvirket innleggsrekkefølgen. Moderator føler at dette emnet strengt tatt hører hjemme i Såpeboksen ifølge reglene for posting her, men vi skal se om det utvikler seg en diskusjon ut av det. Hvis ikke flyttes innleggene dit. Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM. Geir Endret 29. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Så lett kan folk bli hjerneskada av å ha for mye kapital liggende. Plutselig tror han alle jenter i verden er kjøpbare for penger. Etter å ha hatt seg med så mange som han påstår så virker det som han ble knekt, eller så er han bare en hjerneskada kapital hore som sikkert har sløset penger på den minste bagatel! Det er jo han som er diskriminerende , jævla hjerneskada lo-life pedofile kapitalist hore Ahh, det var godt å få blåst ut. Men må nok si engang til at han er hjerneskada Endret 29. oktober 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 En komisk sak som vi antagelig ikke får sett så mange av. Noe jeg imidlertid selv flere ganger har overhørt er innvandrere som beskylder norske jenter for å være rasister fordi de avviser dem. Det som skremmende nok har skjedd i de fleste tilfellene er at jenta har blitt med dem for å bevise at de ikke er rasistisk. Jeg har ikke noe annet enn de få episodene jeg har overhørt så jeg kan ikke med sikkerhet si at flesteparten lar seg lure av slike taktikker, men at noen jenter lar seg lure er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hmmm... Kanskje det kan fungere å true med saksøkelse på lørdagskvelden, hvis det ikke blir noe... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg begynner seriøst å lure på hva som foregår slike folk, som tror at alle vil ha sex med dem, og når de ikke vil, så kan de saksøke... Kan jo nesten si at istedenfor for å saksøke kvinnen, så voldtok jeg henne. Hun ville jo ikke, men jeg ville så. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Du sier noe meget intressant der ja g@bb@ . Som jeg påpekte lenger opp . så tror jeg han er hjerneskada Endret 3. november 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Prinsippet her ar at hun nektet fordi han var for gammel. Det er i prinsippet diskiminering, og hun kunne like gjerne sagt at hun nektet fordi han var svart, jøde, eller hva som helst annet diskiminerende. Som saksøker selv sa, hadde hun sagt nei var det greit men når hun begrunner det med at han er for gammel så er det diskriminering (merk at hun ikke var negativ til sex i utgangspunktet, men nektet fordi han var for gammel). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Et stort steg for alle som har blitt snytt av luremus på byen! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Om jeg blir avslått av en jente på 20 år som sier jeg er for ung for henne, er det diskriminering? Hvis jeg blir avslått på et jobbintervju som sier jeg er altfor ung for jobben, er det diskriminering? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, selvsagt...med mindre det er avgjørende for jobben. Om en 12-åring søker jobb som stripper, vil hun få nei fordi hun er for ung og om en 80 åring søker jobb som stripper er hun for gammel. Om en jente på 20 avviser deg fordi du er for ung så må du enten være under 16 eller så diskiminere hun forutsatt at det kun er alderen som brukes som argument. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Alså , om en pervers ekkel bæsjeimrumpe av en 77 åring ikke skjønner at ei jente på 19 år ikke vil ha sex med han fordi han er for gammel så kan han bare ha det så godt(vondt eller hva nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Man kan mene mye om dette, men prinsipielt så er det diskriminerende å avvise noen kun på grunn av alder. Det er det samme som om jeg skulle nektet å bli servert av en homofil kelner på en resturant, eller nektet å leie ut en leilighet fordi familien som skulle leie var mørkhudede. Man må også se på at jenta lot seg oppvarte uten problemer, og tydeligvis ikke var negativ til sex hadde han ikke vært så gammel. Det hadde nok blitt like mye bråk hvis for eksempel rema1000 hadde nektet en mann å handle hos dem fordi han var for gammel. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Man kan mene mye om dette, men prinsipielt så er det diskriminerende å avvise noen kun på grunn av alder.Det er det samme som om jeg skulle nektet å bli servert av en homofil kelner på en resturant, eller nektet å leie ut en leilighet fordi familien som skulle leie var mørkhudede. Man må også se på at jenta lot seg oppvarte uten problemer, og tydeligvis ikke var negativ til sex hadde han ikke vært så gammel. Det hadde nok blitt like mye bråk hvis for eksempel rema1000 hadde nektet en mann å handle hos dem fordi han var for gammel. det er jo totalt feil. å ha sex er mye mer personlig en å handle på rema ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå