Fotofashion Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 all kritikk er velkommen. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kan ikke noe veldig om lyssettning osv, så jeg kommenterer heller bilde... SYnes det var et fint og stemningsfult protrettbilde av ungene... Viser forskjellige personligheter som jeg synes du har fanget bra ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje litt uorginal komposisjon men synes det er et bra bilde. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor så mye forgrunn og så kappe toppen av sverdet? Ålreite farger, kanskje bittelitt mørkt til å være et barnebilde. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 fordi jeg ønsket å ha med refleksjonene i vannet. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 fordi jeg ønsket å ha med refleksjonene i vannet. Gå lengre bak ? Dessuten var det bevegelse i vannet så det ble ikke så fine refleksjoner uansett. Ville heller gått lengre bak og heller croppet litt i etterkant. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Litt enig med DHM og Juliess her. Syns refleksjonene i vannet, spesielt av jenten i rosa, ble forstyrrende i dette bildet og bidrar ikke med noe særlig. Når jeg ser vekk fra nedre del av bildet så syns jeg det ser bra ut, spesielt som Eirikant sier med personlighetene. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Likte det absolutt! Ble sittende en stund. Kult komponert og et av de bedre bildene jeg har sett av barn Skulle hatt 2millimeter mer på toppen så hele sverdet hadde blitt med, ellers er det ikke mye jeg kan si på det IOM at mine tekniske kunnskaper kun strekker seg til en viss grense =) (Hva har du gjort av redigering? Hvilket program og hva er blitt gjort? Interessert i å lære...) KsG Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kikket raskt igjennom resten av bildene dine Mange gode. Liker spesielt bandbildene og bilde 31, 32 og 33. Fin inspirasjon! Tar gjerne imot gode tips, er ingen erfaren fotograf... Liker bildene dine, stå på! KsG Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 takker alle sammens lagt på toppen, så nå ser det nogenlunde bedre ut (gjorde det for noen dager siden). Skal prøve settingen igjenn, når det blir vær til det :/ Ønsket en hadde studio ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå