Haansi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann, Har sittet og lekt meg litt med 2 skjermer i det siste, men gleden var kortvarig når jeg rebootet. Bootscreenen går som vanlig, men etter det blir skjermen svart. Dette skjer uansett hvilken av skjermene jeg har tilkoblet. Uansett om de står sammen eller alene. OS er Windows XP. Jeg har også Vista installert på en annen partisjon, hvis det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
grimp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei har du prøvd og kjøre safemode? vis du ikke vet hvordan du gjør dette så kan du "spamme" tasten F8 litt før der du tror vista loading starter. Når du først kommer inn i safemode unistallerer du evt. skjermkort driverne, starter PC-en på nytt som normalt og legger inn drivern på nytt. edit: leif Endret 29. oktober 2007 av hara7dj Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, Det samme skjedde når jeg starta i Safemode, så det fungerer nok ikke :\ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen måte man kan få avinstallert driverne uten å gå inn i OSet? Evt. via vista-OSet? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 kom med svar, vil spille Crysis i XP :[ Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen måte man kan få avinstallert driverne uten å gå inn i OSet? Evt. via vista-OSet? Da må du isåfall, såvidt jeg vet, slette alle filene som driver-installeren installerte, og konfigurere noen andre filer manuelt via en tekstbehandler. Det er mulig at filene har lagt seg i kun en dir, men tror dessverre at de filene har anskaffet seg andre, uforståelige navn, sånn at man kan ende opp med å slette masse som man ikke ville. Igjen, jeg er ikke sikker, mulig det finnes andre måter=) Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva slags hovedkort har du? Og hvilken skjermkort bruker du? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg valgte til slutt å formatere. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er noe bios instillinger! Det hadde kanskje vært nok med at du resetet bios(cmos)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå