Cell_v14 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Vel har laget ferdig min første hjemmeside nå. Siden jeg ikke fant hosting i tide så kastet jeg bare opp via den klassiske (no-ip). Siden er produsert med Joomla CMS og har et veldig enkelt design. Så kom med slemme kritikker som motiverer meg! http://bass0.no-ip.org Endret 29. oktober 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Helt ok den Det første som slår meg derimot er at den er veldig mørk. Det er også en anelse rotete, og hvorfor har du to navigeringer? En til venstre og en oppe til høyre? Ville det ikke vært lettere å slå det sammen til en? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 - Ser ut som en template. - Mørk - Kjedelig Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Mer mer.. gi meg mer! xD Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Virket veldig kjedelig... Prøv å få til noe mer fargesprakende! Selv får jeg vondt i øya av å se på så mørke sider.. Ellers er det mye fiffige funksjoner som knappene osv da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå