mcgroven Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Will Wright bekrefter nå at det etterlengtede Spore kommer til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette kan bli et virkelig spennende prosjekt. Er spent på å se hvordan de løser oppgaven Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Oj, dette hadde jeg ikke forventet. Men jeg håper de gjør dette skikkelig så det ikke blir sånn som The Sims 2 på psp/nds. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Flotte nyheter, håper det blir klone av de andre versjonene, og ikke noe dumbed-down/ekstra barnevennlig eller noe. – Ja, Wii er det eneste nestegenerasjonssystemet jeg har sett. PS3 og Xbox 360 føles bare som bedre versjoner av sine forgjengere, med litt bedre spill. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, det sitatet der fra Will Wright vil utvilsomt dukke opp i diverse konsolldebatter fremover. :!: Forøvrig er jeg langt på vei enig med fyren. Grafikk er ikke alt, det går an å tenke litt "outside the box" også - på den måten kan man komme med noe virkelig nytt og spennende istedet for å bare "pusse opp" de samme gamle tingene (spesielt grafikk- og prosessorytelse) igjen og igjen. Gleder meg forøvrig til dette spillet, tror det kommer til å bli knallbra. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Forventer ingen kopi av PC-versjonen, men så lenge spillet i bunn og grunn er det samme blir det nok handlet inn. Utifra de bildene jeg har sett av PC versjonen tro jeg at den litt tegneserieaktige grafikken passer bra til Wii, og itillegg passer wiimoten utmerket til pek og klikk spill. Dette kan bli veldig bra. Bare synd det blir en stund å vente er jo en del år siden Spore ble annonsert til PC nå. Endret 29. oktober 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kom egentlig ikke som et sjokk for meg at Wii kom til å få Spore hvor de andre konsollene ikke får det. Og jeg er helt enig i Will's utalelse: Wii treffer enn helt annen demografisk gruppe enn de andre konsollene. Nintendos produkt er det viktigste som har skjedd på konsollfronten på lang tid, avslutter Wright. Wii treffer virkelig en helt annen gruppe som til nå har bare vært skrapet borti med PS2's party spill. Tror fokusen på casual gamers kan bli større enn først antatt i tiden fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg