Gå til innhold

SLI på X38 og X48?


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det går ann å kjøre SLI på X38 hovedkort? Har hørt det går ann å kjøre Crossfire på hovedkort som støtter SLI med modifiserte drivere, men ikke omvendt. Burde gå greit egentlig? Siden ATIs Crossfire systemer har en innebygd løsning og nVIDIA en SLI bro som forbinder de to kortene tenker jeg da. Hva sier dere? :)

 

Og så er det X48 da. Hørte noe om at det kanskje skulle komme med SLI støtte, men har ikke fått bekreftet dette fra flere kilder. Hva mener dere? Hørt noe? I så fall, skriv det ned. :)

 

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så merkelig at det gjør noe, Nvidia vil vel ha sin teknologi eksklusivt til sine brikkesett for å hjelpe på salget. Tipper det blir slik med Crossfire og hvis AMD klarer å etablere seg med sine brikkesett, det er rett og slett god business. Jeg skjønner dog godt at folk vil ha muligheten for begge, men jeg tror ikke det er så veldig realistisk.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke så merkelig at det gjør noe, Nvidia vil vel ha sin teknologi eksklusivt til sine brikkesett for å hjelpe på salget. Tipper det blir slik med Crossfire og hvis AMD klarer å etablere seg med sine brikkesett, det er rett og slett god business. Jeg skjønner dog godt at folk vil ha muligheten for begge, men jeg tror ikke det er så veldig realistisk.

 

Det har du helt rett i tror jeg. Man kan jo også spørre seg selv om man trenger SLI. For min del vil jeg gjerne ha, men det betyr også at jeg ikke kan bruke dualview som jeg daglig bruker i mitt mediaoppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...