haaraas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lenovo hevder de med sin ThinkVision L193p lanserer den mest miljøvennlige PC-skjermen. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Altfor dyr til at jeg gidder å vurdere den, i hvert fall. -- TCO’03- og Energy Star sertifisertEn orddelingsfeil som har sneket seg inn i artikkelen . Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Pirk pirk - "4:3-format med en oppløsning på 1280x1024" - det er 5:4 format, ikke 4:3... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prisen var horribel ja. Derimot er jeg gledelig overrasket over å se at 24-tommer endelig vipper under 3000 kroner og at den til og med har DVI. Ups, Komplett motsier seg selv. En plass står det at den har DVI. En annen plass står det spesifikt at den ikke har DVI. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nåja, den er fremdeles laget i plastikk. Jeg foretrekker en bambusskjerm. Men om de kunne kombinert noe slikt hadde det vært genialt, denne har jo ikke vunnet noen pris for elektronikken sin. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det var da veldig. Skjermen til faren min røk nå, og så kommer denne skjermen. I tilleg kom det en feil på strømforsyningen min, samtidig som det kom en artikkel om en svært effektiv Hva er rett pris for denne varen? 2,6k er uakseptabelt, satt en prisvarsel på 2000 nå. Er det en god pris for en ergonomisk skjerm? Eller bør det være f.eks 1700? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det var da veldig. Skjermen til faren min røk nå, og så kommer denne skjermen. I tilleg kom det en feil på strømforsyningen min, samtidig som det kom en artikkel om en svært effektiv Hva er rett pris for denne varen? 2,6k er uakseptabelt, satt en prisvarsel på 2000 nå. Er det en god pris for en ergonomisk skjerm? Eller bør det være f.eks 1700? Hva med å finne en skjerm på el-retur? Det er da miljøvennlig. Endret 14. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vi har ikke det i området (dvs de bruker slegger på alt), og de er nok ikke store nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå