Krikky Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg har en sånn merkelig klump øverst i munnen, gummen, eller hva enn man kan kalle det, inntill tennene.. eller jekslene da for den er litt langt bak i kjeften og den er VELDIG irriterende når jeg ska spise. Den er veldig følsom og i tillegg så får jeg blodsmak i munnen når jeg preseer på den O.o Er det vanlig?!?!?! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan det være et sår? Når jeg får sår i kjeften så blir det en liten hevelse der til det gror, og siden det er et sår så kommer det litt blod i ny og ne. Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ikke noe sår, bare en fast liten klump. Føles som om jeg har en kul i kjeften, sånn man vanligvis får på huet Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har hatt det mange gang i forskjellige størrelser. Populært kalt Lyveblemmer eller munnskold.Blir også kalt "After". Pappa sa alltid til meg når jeg var liten at det var pga at jeg ikke fortalte sannheten at jeg fikk det det er dog bare bogus Det kan komme av mange ting som fks: Allergi svekket immunforsvar Sterk Mat Syrlig Drikke/ Mat Alkohol Tannkrem med triklosan ( Folk som plages med After anbefales å bytte til Zendium , da den ikke har såpe/triklosan) Stress Mye Sukker Evt for jenter under mensperiode Håper dette hjelper noe, evt søk på After på Google Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei. Hvis du kan, ta et bilde av klumpen. Det lese ut som tannrot absess. Ellers er jeg ikke helt sikkert. Hvis det skal være tannrot absess, bør den blir behandlet så fort som mulig. vaio Endret 29. oktober 2007 av Vaio Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 bak jekselen? er ikke visdomstannen som er på vei ut da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvor stor er den? Er vel ikke som en helt vanlig liten sår blemme som man får på innerleppa stadig vekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå