On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nå er jeg egentlig ganske sur og grinete, jeg fikk vite av noen på msn og jeg så på kalenderen og jeg så på nettet at vi skulle stille klokkka 1 time tilbake natt til 28 october, men da jeg våkner og slår på tven får å se om det var noe kult på tven. la jeg merke til at klokka på tven ikke var stilt, så da tokk jeg å satte på god morgen norge på tv2 og hva får jeg se? jo at ikke klokka var stilt alike vel? og ikke er den stilt på PC-en eller på text tv... så hva er det som skjer? mista bussen får ikke drat på skolen i dag :S vis ikke det var i dag vi skulle stille den.. NÅR DA? Endret 29. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Søndag den 28. oktober, klokken 03.00 skulle den stilles tilbake. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 ja det var i går! eller i natt, hvorfor er ikke klokka stilt da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Merkelig. Jeg ble helt svimmel i går, da det sto forskjellig på alle klokkene i huset. Så jeg valgte å stille alle etter verdensklokka som jeg fant på google Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) ja det var i går! eller i natt, hvorfor er ikke klokka stilt da? Nei, si det du. Alle plasser jeg har sett til nå har den nå vært rett i alle fall. Edit: Klokka.no Endret 29. oktober 2007 av Nerf Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 ja å hva er rett?? på PC-en og på tv og alt mulig rart er klokka 07:48 altså snart 08:00 men i går stilte jeg tilbake mobil klokka 1 time tilbake, så mobilen min er 06:48 snart 07:00 hva er riktig?? har dere stilt klokka?? ja det var i går! eller i natt, hvorfor er ikke klokka stilt da? Nei, si det du. Alle plasser jeg har sett til nå har den nå vært rett i alle fall. Edit: Klokka.no ja vis det er den riktige oppsettet.. hvorfor i alle dager skulle vi stille klokka da? NÅ SKJØNNE JEG INGEN TING! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har stilt klokken, den er nå 07.51. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 du har stilt klokken fra hva?? har du stilten en 1 time fram eller tilbake? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ikke i natt, men natt til i gaar skulle man stille klokka.. Den er naa straks kl 8 mandag morgen. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 ja da må det gå et spøkelse i huse her da.. siden det er flere vegg ur som er strakt 08:00 som aldri har vært stilt! her er det noe som ikke stemmer... og 1 ting til.. der er jo mye lysere ute enn det pleier... så hva i alle dager har skjedde med veg klokkene? og når begynner mobil klokker og stille seg selv? gret at PC-en gjør det.. men har aldri vist at mobilen gjør det å! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gå på http://klokka.no og finn ut hva klokka skal være. Et annet smart triks er å forandre adressen på Internett-klokke i Windows. Skriv inn ntp.uio.no i adressefeltet, og du vil alltid ha korrekt klokke... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Takk folkens, ja før vel si at tråden er løst.. får også si at jeg har driti meg sikelig ut her, at det er mulig å bli så fjern! jeg er en stor tosk! @Skriv inn ntp.uio.no i adressefeltet, og du vil alltid ha korrekt klokke... Takk endelig klarer windows og synkronisere klokka.. Endret 29. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå