Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DC++ v0.22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting du skal være oops på er at den versjonen har enkelte problemer sammen med Zone alarm og nedlasting av store filmer. Da ødelegger zone alarm filene, og de blir uleselige. Hadde selv det problemet, men byttet til tiny personal firewewall og da går det greit.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også v0.22 og har merka at endel store filer blir resetta og starta på nytt helt tilfeldig. Litt stress å flytte fila fra temp, rename og starte resume. Mulig det skjer når jeg avslutter programmet og starter det på nytt senere..... Hadde ikke dette problemet med forrige versjoner (0.181, 0.20 og 0.21) så jeg vurderer å skifte tilbake hvis problemet ikke bedrer seg eller en ny versjon kommer ut. Jeg kjører ikke zone alarm. Kjører Xp pro med ntfs filsystem og har kun den innebygde winxp-firewallen...

Lenke til kommentar
Ohh oh! Bruker selv ZoneAlarm Pro. Shit. Har skjedd kun med deg eller har andre opplevd det samme.  

Det har skjedd med andre versjoner av DC++ også. Det er ZoneAlarm som kødder det til, svjv. Ikke alle har problemer med ZoneAlarm, dog. Sjekk forumet til DC++.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...