SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Noen som har prøvd DC++ v0.22?? Bruker enda v0.181 men lurer på om det er noe vitsi å skifte. Ka er nytt og kordan fungerer det? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bruker 0.22 og det funker som smør. Har ikke prøvd andre versjoner så kan ikke si deg hva som er nytt/bedre. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 v0.22 har støtte før mappesøk, alá NMDC. Downloadkøvisning er blitt forbedret, klienten kan automatisk strupe/kille ul fra folk som går ut av hubben mm. Definitivt verdt å oppgradere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Da er det bare å installere. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hver eneste gang du har starte 0.181 etter at .20 kom ut har du fått opp en liste over nye features....er det vanskelig å lese engelsk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Engelsk kunnskapet mitt er bedre en du tror så ikke ta den tonen på meg young man. Anyways eg gidder da for f*en ikke lese det drittet der hver gang. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En ting du skal være oops på er at den versjonen har enkelte problemer sammen med Zone alarm og nedlasting av store filmer. Da ødelegger zone alarm filene, og de blir uleselige. Hadde selv det problemet, men byttet til tiny personal firewewall og da går det greit. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ohh oh! Bruker selv ZoneAlarm Pro. Shit. Har skjedd kun med deg eller har andre opplevd det samme. Var nettop derfor eg lagde tråden egentlig i tilfelle noe slikt kunne skje. Damn it! Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg bruker også v0.22 og har merka at endel store filer blir resetta og starta på nytt helt tilfeldig. Litt stress å flytte fila fra temp, rename og starte resume. Mulig det skjer når jeg avslutter programmet og starter det på nytt senere..... Hadde ikke dette problemet med forrige versjoner (0.181, 0.20 og 0.21) så jeg vurderer å skifte tilbake hvis problemet ikke bedrer seg eller en ny versjon kommer ut. Jeg kjører ikke zone alarm. Kjører Xp pro med ntfs filsystem og har kun den innebygde winxp-firewallen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Pokker og!! nå fikk eg nedsig. Hadde lastet ned og skulle installere imorgen men nå har eg andre tanker Lenke til kommentar
spindle Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Engelsk kunnskapet mitt er bedre en du tror så ikke ta den tonen på meg young man. Anyways eg gidder da for f*en ikke lese det drittet der hver gang. Du skal ikke lese det hver gang. Du skal lese det en gang! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ohh oh! Bruker selv ZoneAlarm Pro. Shit. Har skjedd kun med deg eller har andre opplevd det samme. Det har skjedd med andre versjoner av DC++ også. Det er ZoneAlarm som kødder det til, svjv. Ikke alle har problemer med ZoneAlarm, dog. Sjekk forumet til DC++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå