XciTe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg kjører på en 19" CRT skjerm som støtter opp til 160 hz på 1152xXXX oppløsning. I tillegg har jeg plugget inn TVen min en 37" LCD TV som ikke støtter nært dette. Jeg vil gjerne kjøre samme bilde på begge skjermer. Dette er fordi jeg vil at jeg skal kunne spille spill på storskjermen samtidig som det vises på lilleskjermen. Men selvfølgelig blir det konflikter når jeg kjører 100 hz på min egen lilleskjerm men det takler ikke storskjermen. Jeg lurer på om det finnes et program jeg kan styre dette på? Sette en oppløsning/HZfrekvens på en skjerm og en annen på den andre skjermen slik at dette blir støttet. Får inntrykk av at det går ann i Nvidia control panel (den nyeste) men får ikke til. Jeg har et GeForce 7900GTX Det var fryktelig vanskelig å få ut problemet riktig formulert men håper dere forstår mvh Marius Wiik *EDIT* LCD TVen viser bare "Out of range" når jeg kjører clone i motsetning til "No PC Input" når jeg ikke har den koblet til eller aktivert på noen måter. "Out of range" er jo kjent som den meldinga man får når man kjører på for høy frekvens. Endret 29. oktober 2007 av XciTe Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) dette er da ikke noe problem. du kjøerer bare nvidias veiviser høyere klikk på skrivebordet egenskaper innstillinger der ser du at det står navnet på skjermen din da skal det poppe opp en veiviser fra nvidia kjør denne når den spør om du vil kjøre typisk eller avansert innstillinger, velg avansert det vil da komme opp litt forskjellige valg, en av dem er clone som du vil kjøre du vil også der kunne velge oppløsning samt frekvens på begge skjermene uavhengig av hverandre Endret 29. oktober 2007 av alexander86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå