Gå til innhold

2 skjermer, 1 PC

XciTe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjører på en 19" CRT skjerm som støtter opp til 160 hz på 1152xXXX oppløsning. I tillegg har jeg plugget inn TVen min en 37" LCD TV som ikke støtter nært dette.

Jeg vil gjerne kjøre samme bilde på begge skjermer. Dette er fordi jeg vil at jeg skal kunne spille spill på storskjermen samtidig som det vises på lilleskjermen.

Men selvfølgelig blir det konflikter når jeg kjører 100 hz på min egen lilleskjerm men det takler ikke storskjermen.

Jeg lurer på om det finnes et program jeg kan styre dette på? Sette en oppløsning/HZfrekvens på en skjerm og en annen på den andre skjermen slik at dette blir støttet.

Får inntrykk av at det går ann i Nvidia control panel (den nyeste) men får ikke til.

Jeg har et GeForce 7900GTX

Det var fryktelig vanskelig å få ut problemet riktig formulert men håper dere forstår :)

mvh

Marius Wiik

*EDIT* LCD TVen viser bare "Out of range" når jeg kjører clone i motsetning til "No PC Input" når jeg ikke har den koblet til eller aktivert på noen måter. "Out of range" er jo kjent som den meldinga man får når man kjører på for høy frekvens.

Endret av XciTe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er da ikke noe problem.

du kjøerer bare nvidias veiviser

høyere klikk på skrivebordet

egenskaper

innstillinger

der ser du at det står navnet på skjermen din

da skal det poppe opp en veiviser fra nvidia

kjør denne

når den spør om du vil kjøre typisk eller avansert innstillinger, velg avansert

det vil da komme opp litt forskjellige valg, en av dem er clone som du vil kjøre

du vil også der kunne velge oppløsning samt frekvens på begge skjermene uavhengig av hverandre

Endret av alexander86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...