Xazz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei! Skal skaffe meg en bærbar pc snart, og lurer på hvilket trådløst akksesspunkt og trådløst nettverkskort som anbefales for å få knyttet den opp mot en hub. (Hub er knytta til en netopia router og mine to stasjonære pc'er) Ville jeg ha stor nytte av å bytte ut hub med switch? Btw. kan man ikke søke etter ord med æøå? trådløst funka iaff ikke så veldig bra. takk - Xano Lenke til kommentar
mascot Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Her kan du i grunnen velge å vrake Info: 802.11b - 11Mbps standard tradisjonell wlan 802.11g - 54Mbps kommer nok til å ta over for 11b salget i stor grad. Disse basestasjonene og kortene støtter også den gamle 11b standarden. 802.11a - 54Mbps Ny standard på 5Ghz. Edit: Du vil nok ikke ha noe spesiell nytte av å bytte til svitsj ved et lite nettverk. Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Her kan du i grunnen velge å vrake Info: 802.11b - 11Mbps standard tradisjonell wlan 802.11g - 54Mbps kommer nok til å ta over for 11b salget i stor grad. Disse basestasjonene og kortene støtter også den gamle 11b standarden. 802.11a - 54Mbps Ny standard på 5Ghz. Edit: Du vil nok ikke ha noe spesiell nytte av å bytte til svitsj ved et lite nettverk. Tenkte mere på hvilket merke,type og hvor jeg bør kjøpe. feks. 3com pcmcia kort hos Komplett med tilhørende aksesspunkt? - Xanoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå