tommy_sn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Må investere i ny telefon her, da den gamle synger på siste verset..Men litt i tvil på hva jeg skal velge.. Men kravene er: Nokia (ikke gidd spør hvorfor) WLAN Brukbart kamera (2megapixler og oppover) Alternativene da er vel: E65 E51 N81 - kommer snart? N95 - dyr og stor? Noen som har noen innspill her? Vet ikke helt om jeg vil ha "skjult" tastatur heller, litt usikker på kvaliteten her.. Er det stor forskjell på funksjonene på E51 og E65? Stabilitet osv..? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 N81 ser jo ut som en spennende mobil, søk på nettet så ser du mobilene på tester osv, så kan du gjøre opp en mening. Kan søke på youtube så ser du dem på video Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei! Må investere i ny telefon her, da den gamle synger på siste verset..Men litt i tvil på hva jeg skal velge.. Men kravene er: Nokia (ikke gidd spør hvorfor) WLAN Brukbart kamera (2megapixler og oppover) Alternativene da er vel: E65 E51 N81 - kommer snart? N95 - dyr og stor? Noen som har noen innspill her? Vet ikke helt om jeg vil ha "skjult" tastatur heller, litt usikker på kvaliteten her.. Er det stor forskjell på funksjonene på E51 og E65? Stabilitet osv..? E65 er en bra mobil, men har ikke de siste oppgraderingene av Series 60 OS. Hastigheten i menyene er bedre enn N73, en ikke så kjapp som 6110 Navigator og 6120 Classic. Den har ikke to kamera, og den har den gamle pop-port-løsningen for data-/utstyrstilkobling. E51 ser meget lovende ut, men er ikke i salg ennå. Mer avansert enn E65. N81 ser også meget lovende ut, og den er vel akkurat kommet i salg. Den er på størrelse med 6110 Nav. Liker ikke denne moten med blanke svarte overflater som trekker til seg masse fingeravtrykk. De blir lite delikate... Se ny test av N81 på www.mobilen.no! N95 "Dyr og stor?" skriver du. Ja, vil jeg si. Jeg ville ikke bladd opp så mye for den telefonen. 6301 er samme mobil som 6300, men med wlan, og kanskje mer minne. Den er heller ikke kommet i salg. Jeg er også ute etter mobb med wlan. Valget er vanskelig, men de jeg har i søkelyset er E51 eller kanskje 6301. Utenom Nokia, kan Sony Ericsson P1 eller HTC S730 være aktuelle. N81 var også aktuell, men etter testen på mobilen.no ser ikke alt rosenrødt ut. Endret 29. oktober 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 N80 internet edition har wlan. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 N80 internet edition har wlan. Det stemmer. Sikkert en bra telefon, men batteritiden er vel ikke spesielt god, og den har en tykkelse på hele 26 mm. Den er nå lagt inn under "tidligere modeller" på Nokias hjemmeside. Det vil vel si at den ikke lenger produserer, men kan kasnkje være å få kjøpt ennå. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan jo kjøpe en brukt en Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hmmm...vanskelig det her. Men for øyeblikket ser E51 eller 6301 mest aktuelle ut..Men får vente til bege er i handelen med å bestemme meg.. Men har også kikka litt på HTC S710/S730..og hvordan er disse sammenliknet med nokiaene? Har ikke no erfaring med den type telefon så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå