ExcuZ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jeg har fått anskaffet meg et nytt msi hovedkort, 850 pro (ms-6339), men når jeg kobler det opp med de andre komponentene, så piper det når jeg slår det på. det er også 4 led som lyser bak på, hvor de 3 nederste lyser rødt, og den øverste lyser grønt. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Se i etter feilkode i manualen. De ledsa er der for å markere hva som er feil. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 forstod såpass som det, men det var ingen ting i manualen om det, og fant heller ikke noe på msi sine hjemme sider Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har MSI hkmobo og jeg fikk med et slik sett med 4lys som skal kobles i pci porten. Det står i manuele til hk hva lysene betyr! Det er ganske hady 8) Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 ok, men de står fast på hovedkortet mit, men hvis det bare var fire dioder, kan du da si meg hva manualen sier om 3røde så 1 grønn? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 De lysene som lyser sier: Initializing video interface. Og når den står fast der, er det nok noe galt med skjermkortet eller Agp porten... :-? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Forresten jeg vet ikke hvilken side det startet på men hvis de innerst ved hovedkortet var røde er det det jeg sa, men hvis den grønne var innerst betyr det : Early chipset initializing. Det står på et sånt klistremerke til og klistre inni kabinettet som fulgte med på HK. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 det var nokk ikke helt rett i mitt tilfelle i allefall, jeg har rd ram, og det viste seg at da må det være ram eller termineringer i alle slottene, noe jeg ikke visste, da jeg testet med 4 ram brikker i, ble alle lysene grønne.. og ting virket, i allefall en liten stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå