olek21 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Som topic title sier så søker jeg en barnebok, jeg tror det er en barnebok.. muligens en barnetv-serie.. det handler om en hovedperson som kan telle.. og han går rundt å teller folk og ting, og disse folkene og tingene blir redde osv.. ringer det noen bjeller? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja! Den husker jeg nå som du nevnte den, men jeg kommer ikke på hva den het. Håper noen andre her har svaret . Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Geitekillingen som kunne telle til ti er det kansje du er ute etter. http://www.sagene.gs.oslo.no/larer/Geiteki...%20til%20ti.htm Endret 28. oktober 2007 av Chevelle Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Supre saker Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Geitekillingen som kunne telle til ti er det kansje du er ute etter. Den er forøvrig skrevet av Alf Prøysen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå