Seian Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei! Har valgt å legge ut en sang fra bandet mitt Vannfast. Vannfast består av 4 stykk ungdommer i aldrene 18 år med en liten tass på 17 år. Vi spiller det vi liker å kalle progressiv teknisk dø-metall for å tilfredstille de fleste sjangerhorene her på forumet. Vi skal også ved senere anledning spille inn flere sanger, men det blir ikke før om noen uker. Jeg vet ærlig talt ikke hva mer jeg kan legge til her, annet enn å servere dere linker så dere kan lytte: NRK Urørt Last.fm (Stream og download). Vi setter pris på både kritikk og ros! Endret 30. oktober 2007 av Seian Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ganske tøft egentlig =) Har enda tilgode å høre en god metallproduksjon lydmessig på forumet her, men er kanskje ikke det som teller mest. Det er i hvertfall den feteste daumetallen jeg har hørt på forumet her når det er sagt. Fete riff óg =) Spesielt de-som-virker-ute-av-takt-men-som-eier. En enda bedre produksjon kunne løftet dette veldig høyt! Helt spesielt lydbilde i tillegg, som jeg digger. Prøvde å se hva som skjedde når jeg puttet inn mp3-en inn en rask omgang gjennom L3 og Sonic Maximizer ;p Transcoding jo no-no, menmen. http://filebeam.com/b57a6725783899f00e975f39c2c1ff97 Endret 29. oktober 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bra dette, kan og bli bedre. Ein ting som eg ikkje likte var slutten, det høyrtes meir ut som dykk hadde brukt "klipp og lim" for det var litt hakkete på ein måte... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ganske tøft egentlig =) Har enda tilgode å høre en god metallproduksjon lydmessig på forumet her, men er kanskje ikke det som teller mest. Det er i hvertfall den feteste daumetallen jeg har hørt på forumet her når det er sagt. Fete riff óg =) Spesielt de-som-virker-ute-av-takt-men-som-eier. En enda bedre produksjon kunne løftet dette veldig høyt! Helt spesielt lydbilde i tillegg, som jeg digger. Takktakk! Joda, produksjonen er ihvertfall mye bedre enn det vi hadde gjort i utgangspunktet. Mer av den typen som å sette MP3-spilleren i rommet ved siden av øvingsromme og sette på opptak. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vel teknisk og progressivt.. hmm.... kan ikke helt si meg enig. Syns startlicket (gitarriff+trommer) har potensiale, men jo vanskligere en takt er, jo viktigere er det at den er presis. Og hverken trommene eller gitaren er presise nok her. Noe som blir litt irriterende. Tempoet går opp og ned(gradvis) gjennom sangen på en måte som garantert ikke er planlagt. Virker litt som dere kaster dere uti noe som er for vanskelig å beherske. Lyden er jo ikke særlig god, men man hører godt hva dere vil og alle instrumentene kommer fram. Riffene er ofte gode og tunge(viktig), men blir for upresise etter min smak. Er uenig i at slutten ikke er bra, den syns jeg var veldig bra. Om vokalen hadde vært mixa bra, hadde sikkert den hørtes grei ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå