OlaTK Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ingenting galt med tegnspråk, men det er det eneste jeg husker fra serien, derfor jeg nevnte det. Personlig har jeg ikke sett noe spesielt på Olsenbanden JR. Og vet heller ingenting om Superjul. Jeg kan også si meg enig i at mange av de senere års julekalendre ikke har vært allverden, men likevel tror jeg nok at mange barn kan ha glede av det som går i år også, selv om jeg personlig ikke har kjennskap til hva årets julekalendre handler om. Regner uansett at julekalendrene vil ha en viss tilknytning til julen? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Regner uansett at julekalendrene vil ha en viss tilknytning til julen? Helt klart. La oss håpe det. Men særlig med julestemning var det ikke. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) * missforstod spørsmål * Endret 29. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet hva Barna's Superjul handler om? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå på nrk.no se barnetv barnas supershow det er masse unger som mener di skal ha like mye rettigheter som voksne osv.. er lærerrikt men æsj for et show ! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så det er ikke noen historie sånn som vi er vandt med fra tidligre? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 No bare masse skrinking og barn som spiller luftgitar .. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Skomakergata Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå på nrk.no se barnetv barnas supershow det er masse unger som mener di skal ha like mye rettigheter som voksne osv.. er lærerrikt men æsj for et show ! Enig. Forbinder barnas supershow med bare masse bråk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå på nrk.no se barnetv barnas supershow det er masse unger som mener di skal ha like mye rettigheter som voksne osv.. er lærerrikt men æsj for et show ! Ja, det er kjempeskuffende at de skal sende noe sånt drit.. Hadde håpet på en søt julekalender igjen i år.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser ut til at det bare er å koble ut antenneledninga for min del for desember. Heller fyre opp The Julekalender og Jul i Skomakergata på DVD ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå