LNaitsirhC Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som vet helt sikkert hva som sendes på tv2 i år? link? Ifølge tv-guiden på tv2.no er det Olsenbanden Junior julekalenderen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som vet helt sikkert hva som sendes på tv2 i år? link? Ifølge tv-guiden på tv2.no er det Olsenbanden Junior julekalenderen. Hmm.. er det noe gøyt da..? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tjuefjerde gikk i fjor ja. Men fikk ikke med meg siste episode! Kanskje den ligger på norbits? Alle Tjuefjerde episodene ligger på VGTV. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 The Julekalender hadde vært noe ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Drit at Nrk må satse på en sånn teit barne kalender da! Savner de gode gamle.... Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ellers kunne SVT sende Mysteriet På Greveholm, det er bra serie Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 the julekalender eller juleferga hengeer jeg meg på! "Julefergå" er jo fantastisk bra, selv om det i dag oppfattes av mange som dårlig og gammeldags. Men god humor blir aldri gammel Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haha. Fant faktisk ifjor Mysteriet på Greveholm. Lastet de ned. 2 DVD-er. Dere vet sikkert hvilken side jeg snakker om. Den svenske med sånne koselige pirater. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) nissene på loven ^^ syntes fortsatt det er en av de beste juleseriene vi har hatt Det er en utrolig serie Synd der er så få som faktisk er brukbare. jeg trodde "Jul i skomaker gata" skulle bli morsomt, men det var jo en katastrofe. Endret 20. november 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syns egentlig NRK kan sende den de sendte i fjor jeg, "Jul i Svingen". Den var jo faktisk morsom for oss som ikke er miniputter lenger. Moren til han ene gutten var jo hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jul i skomakergata! Snurr film. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 savner "Amalies jul" og spesielt "Jul i Skomakergate". Sistnevnte er uten tvil min store favoritt=) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tvnorge tar Nissene på loven, igjen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tvnorge tar Nissene på loven, igjen. begynner ikke folk å bli lei den, ikke misforstå liker den selv:P og synest den er morsom,men burde de ikke ta pause i noen år? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Min drømme jul: NRK:Jul i skomakergata TV2:The julekalender ELLER julefergå TVNorge:Nissene på låven Never ment to be...? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ok Olsen Banden er greit nok... Men barnassupershow er jo bare masse mass hvor er julestemmningen? det skulle vært jul i blåfjell eller skomakergata Bare lurer men Jule Morgen showet er det Nissan og Elisabeth denne gang eller er det di 2 kjedelige nye? Liker ikke nissene på loven , men skomaker Ali var morsomt.. Endret 27. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Superjul!? Olsenbanden Jr!? Dette er ren idioti fra dagens julekalenderskapere! Dagens barn vil jo ikke ha noe minnerikt å se tilbake på! Nei, gi meg heller Vertshuset Den Gyldne Hale (er det ikke på tide at denne sendes igjen snart?), Jul i skomakergata, Amalies jul, the julekalender og julefergå. ÅH, Nostalgi! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Superjul!? Olsenbanden Jr!? Dette er ren idioti fra dagens julekalenderskapere! Dagens barn vil jo ikke ha noe minnerikt å se tilbake på! Nei, gi meg heller Vertshuset Den Gyldne Hale (er det ikke på tide at denne sendes igjen snart?), Jul i skomakergata, Amalies jul, the julekalender og julefergå. ÅH, Nostalgi! Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år? Julefergå er for min del slett ikke noe nostalgi, syntes det var en særdeles dårlig julekalender. Amalies jul falt heller ikke helt i smak hos meg. The Julekalender og Jul i skomakergata derimot bringer frem en nostalgifølelse. Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år? Det er jo bare tull fra ende til annen. Total mangel på julestemning. Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg? Noe galt med det kanskje? Flott og inkluderende. akkurat som en god julekalender skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå