Gå til innhold

Hvilke julekalendere sendes på tv i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nissene på loven ^^ syntes fortsatt det er en av de beste juleseriene vi har hatt :D

Det er en utrolig serie :D

Synd der er så få som faktisk er brukbare. jeg trodde "Jul i skomaker gata" skulle bli morsomt, men det var jo en katastrofe.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Ok Olsen Banden er greit nok... Men barnassupershow er jo bare masse mass hvor er julestemmningen? det skulle vært jul i blåfjell eller skomakergata

Bare lurer men Jule Morgen showet er det Nissan og Elisabeth denne gang eller er det di 2 kjedelige nye?

Liker ikke nissene på loven , men skomaker Ali var morsomt..

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Superjul!? Olsenbanden Jr!? Dette er ren idioti fra dagens julekalenderskapere! Dagens barn vil jo ikke ha noe minnerikt å se tilbake på!

Nei, gi meg heller Vertshuset Den Gyldne Hale (er det ikke på tide at denne sendes igjen snart?), Jul i skomakergata, Amalies jul, the julekalender og julefergå. ÅH, Nostalgi!

Lenke til kommentar
Superjul!? Olsenbanden Jr!? Dette er ren idioti fra dagens julekalenderskapere! Dagens barn vil jo ikke ha noe minnerikt å se tilbake på!

Nei, gi meg heller Vertshuset Den Gyldne Hale (er det ikke på tide at denne sendes igjen snart?), Jul i skomakergata, Amalies jul, the julekalender og julefergå. ÅH, Nostalgi!

Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år?

Julefergå er for min del slett ikke noe nostalgi, syntes det var en særdeles dårlig julekalender. Amalies jul falt heller ikke helt i smak hos meg.

The Julekalender og Jul i skomakergata derimot bringer frem en nostalgifølelse.

Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg?

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år?

Det er jo bare tull fra ende til annen. Total mangel på julestemning.

Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg?

Noe galt med det kanskje? Flott og inkluderende. akkurat som en god julekalender skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...