yahord Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei hei. Jeg har koblet opp PC-en min til min tatung MCGI-37" med en VGA kabel og jeg har et besynderlig problem med aspektet. Alt har gått supert inntil forleden dag hvor bildet plutselig var en god 10 cm til venstre. Timingen var på 1360x768 60p som vanlig, men nå ville bildet bare ikke posisjonere seg riktig (ellers fint bilde). jeg kunne justere litt på problemet gjennom ati control center og med horizontal positioning i tv menyen, men jeg er fortsatt 3-4 cm til venstre. Jeg har også reinstallert driveren til x1950 pro kortet mitt, uten effekt. Det som er enda rarere er at hvis jeg kjører timingen på 1280x768 60p mens jeg har stilt bildet på 1360x768, gjennom PC-en, så stiller deg seg riktig (bare med en svak flimmer som antageligvis er pga. den rare innstillingen). Hvis jeg stiller bildet til 1280x768 på skjermen gjennom PC-en så oppdaterer bildet seg sakte og på en måte "scanner" hele skjermen fra høyre til venstre. Hadde satt pris på litt hjelp hug Yahord Endret 29. oktober 2007 av yahord Lenke til kommentar
yahord Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Nothing...? Jeg får vel ringe Anovo snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå