Bruker-93156 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Syns det siste ble litt mørkt jeg, og Hll1e ble litt for mye malerisk.... Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg skal dømme så snart jeg får tid, men akkurat er det mange fjellturer og besøk som skal unnagjøres. Og så skal man prøve å studere i tillegg på en måte. Tålmod er ein dyd... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, hvordan går det? Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 OK, da var det gjort, min favoritt og dermed vinneren denne gangen er Thum. Under følger kort mine meninger om de forskjellige bildene. Kommenter gjerne selv også. Gissan: Du drar litt for lite i spakene. For lite kontrast, klarhet, for mørkt, fargene er litt triste på en dag som var nydelig. Litt slapp utnyttelse av mulighetene. Mr.Olsen: Ditt bilde er knallbra. Mye bedre enn mitt. Meget klart og skarpt, gode farger, det flotte lyset kommer godt fram både i vannet og fjellveggen. Men bildet er litt mørkt til å være tatt på lyse dagen (vanskelig å vite, ja jeg vet det). H1lle: det jeg har mest problemer med i ditt bilde er fargemetningen, som er for høy. Og som Olsen nevnte har du mistet detaljer i skyene. Litt mindre høylys, fargemetning så hadde du kanskje vært der. Thum nr 1: kjipe farger og svake detaljer i forgrunnen og litt mye detaljer og støy i fjellene. Ikke veldig bra. Thum nr 2: Fabelaktig. Fine, "korrekte" farger, bra lys, fine detaljer, klart; min favoritt. Noe slikt jeg kunne tenke meg å lage sjøl og er interessert i framgangsmåte. Takker for bidrag og håper vi kan forsette med bildebehandlingskonkurranser! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ok, første gang noen sa til meg at jeg dro for lite i spakene. Positivt for meg, dog. Ellers må jeg bare si at utgangspunktet ikke var det aller beste heller, Svenni. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Rangering rangering..... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kom sist olsen. Lenke til kommentar
Thum Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Yiihaa! Det føles godt å være til nå. Kommer til å sove godt i natt! He he. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Vet jeg er for sent men ville prøve likevel, har aldri prøvd dette før. Ble det brukbart eller? red: for lyst vel Endret 9. november 2007 av graylady Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Problemet er at bildet blir for blast, og forgunnen blir for mørk om du skal gjøre hele bildet mindre blast... Og siden det er himmelenog fjellene som var motivet,gjorde jeg forgrunnen mørk. Du har bare gjort motsatt. Lenke til kommentar
tulste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Mit bidrag. ikke altfor spaca. strength på 35ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå