Skribenten_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 # manufacturer: NVidia # performance class: 3 # series: GeForce 8M # codename: G84M # chip clock: 400 MHz # memory clock: 600 MHz # memory bus: 64 bit # hardware acceleration: DirectX 10, Shader 4.0 # maximal memory: 256 MB # shared memory: no # features: Shader clock frequence 800 MHz, PureVideo technology (H.264, VC-1, MPEG2, WMV9 decoding acceleration), HDCP-capable, PowerMizer 7.0 power management (dynamic switching between performance and energy economizing), HDR (High Dynamic-Range Lighting), designed for Windows Vista, 16x full screen AA, 16x AF independent of angles, 128-Bit HDR illumination with AA, PCI-E 16x, OpenGL 2.1, Gigathread technology Manufacturer NVIDIA Series GeForce Go 7000 Codename G73M Pipelines 8 / 5 Pixel- / Vertexshader Core Speed 450 MHz Memory Speed 350 MHz Memory Bus Width 128/64 Bit Memory Type GDDR3, GDDR2, GDDR1 Max. Amount of Memory 256 MB Shared Memory no teilweise TurboCache DirectX DirectX 9c, Shader 3.0 Current Consumption Transistors 177 Million Features PureVideo, High Dynamic Range Lighting (HDR), Intellisample 4.0, Ultrashadow II, PowerMizer 6.0, CineFX 4.0 Shader go7600 gjør det vist en del mye bedre på 3Dmark og virker kraftigere, men 8400GS er jo nyere og støtter direct X 10. hvem skal jeg velge, dilemma Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vanskelig å si når du ikke sier noe om hva du skal bruke maskinen til? Dessuten antar jeg at det ikke står mellom to maskiner som er identiske med unntak av grafikkortet, slik at det bør være flere forhold som spiller inn? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Vanskelig å si når du ikke sier noe om hva du skal bruke maskinen til? Dessuten antar jeg at det ikke står mellom to maskiner som er identiske med unntak av grafikkortet, slik at det bør være flere forhold som spiller inn? oja beklager.. det er vell snakk om HP eller eventuelt denne HP'n (er samme, men bare litt annen design og mindre skjerm, men litt bedre prosessor. og fujistu-siemens Jeg må nevne det at byggekvalitet for min del har noe og si, og da virker den HP sin noe bedre og finere. åssen er kvaliteten til fujitsu sin btw? har alltid likt HP, hadde jo en pavilion som dessverre tok kvelden i dag så derfor ute etter en ny. jeg skal bruke PC-en til det meste egentelig, ikke noe hardcore av noen ting, bare litt av alt. spilling, Se film, internett..photoshop, musikk spilling og laging..you name it. Endret 28. oktober 2007 av janern21 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Comparison of Graphics Cards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå