Goodall Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Får å si det veldig enkelt...så tar jeg det enkleste eksempel eks1: Kan kjøre 3dmark06 og få ca. 6000 poeng da har crossfire funket igjennom hele eks2: Kan kjøre en gang til og crossfire funker bare på første test og vips er jeg nede i ca. 4000 poeng eks3: Kan kjøre enda en gang og vips så er kjøres det ikke crossfire i det hele tatt og da havner jeg på ca. 3200 poeng Hvorfor i hæ**** skrur den seg av? I kontroll panelet står det like fint at crossfire er aktivert. Dette skjer helt uten at noe blir endret på....er bare gudene som vet når crossifire vil funke Ja dette skjer jo i spill også..kan spille en dag hvor alt bare flyter nice og digg, og neste dag, hakker alt og jeg bare hva faen? Sånn var det da ikke sist gang HK: A8R-MVP Skjermkort: 2 stk x1650xt CPU: Opteron 185 (939) Er det bios som fucker opp dette? Håper det kommer ny bios snart, vet at den jeg har fucker opp mye annet, men jeg klarer ikke og bytte til en eldre versjon Er det skjermkort driverne? Håper ikke det får det har vært sånn i alle driverne jeg har testet. Finnes det noen vettu chipsett drivere som jeg ikke vet om? Håper noen kan hjelpe meg...komme med forslag Vil ha 100% stabil CROSSFIRE NÅ!! Tusen Takk til alle som hjelper Endret 28. oktober 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå