samejens Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei er ny her, grunnen til jeg registrerte meg her var fordi jeg skal begynne å trene/slanke meg så trenger jeg noen tips om øvelser til å løfte vekter. Jeg mener da sånne løse vekter, gjerne vise meg med figurer hvordan det gjøres. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) LINK Brukte denne siden før, og der velger du bare muskelgruppe så kommer det en video opp som viser øvelsen. Mye annen informasjon på den siden også, så bare søk å herje litt på den siden så finner du det meste. Endret 28. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Som brian sier er coopersguns en veldig grei og oversiktelig side. Ellers kan vi legge til denne. http://www.exrx.net/Lists/Directory.html. Lenke til kommentar
samejens Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Veldig bra side, akkuratt det jeg var på jakt etter. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå