Gå til innhold

Omsider ferdig med Guitar Hero II

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Etter å ha latt de to siste sangene ligge noen måneder, fant jeg ut at jeg skulle ta dem igjen i dag og det gikk strålende. Kunne sikkert rundet det før sommeren, men jeg har ikke tålmodighet til å prøve og feile helt til jeg klarer det. I'm built to fire once.

Så da er det bare å sette seg ned og vente på Legends of Rock.

Følte dette var verdt et lite utbrudd :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg manglet Institutionalized og Hangar 18. Free Bird klarte jeg på singleplay på expert før jeg rundet det.

Aah, en liten stund trodde jeg at du hadde klart Jordan.

Hva får deg til å tro at jeg ikke har klart den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva får deg til å tro at jeg ikke har klart den?

Det at du ikke hadde klart Hangar 18?

Jordan er en ekstrasang, så det har ingenting å si om jeg ikke hadde klart Hangar 18. Jordan er imidlertid en av de tre siste ekstrasangene jeg mangler. De andre er Six og den foran Jordan (husker ikke navnet). Den fikk jeg 98% på i dag, så jeg har praksis talt tatt den.

Lenke til kommentar
Jordan er en ekstrasang, så det har ingenting å si om jeg ikke hadde klart Hangar 18.

Klar over dette. Men ettersom Jordan er på et helt annet vanskelighetsnivå enn Hangar 18 ville det vært merkelig om du hadde klart Jordan, men ikke 18.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jordan er en ekstrasang, så det har ingenting å si om jeg ikke hadde klart Hangar 18.

Klar over dette. Men ettersom Jordan er på et helt annet vanskelighetsnivå enn Hangar 18 ville det vært merkelig om du hadde klart Jordan, men ikke 18.

Det er ganske mange sanger på spillet som er vanskeligere enn 18 som jeg klarte før den, for eksempel Psychobilly Freakout. Jeg gadd aldri å prøve på den, det var derfor jeg ikke tok den før. Jordan er den vanskeligste sangen på spillet, mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...