JFTech Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har en disk liggende med Windows Vista Beta 2 (den som var den siste offentlige betaen/RC) Er det mulig å få logget inn på denne nå? Får bootet, men får beskjed om at versjonen er gått ut når jeg prøver å logge inn. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 dessverre var den en tidsbegrenset pre-release til 1e juni 2007. deretter var det umulig å bruke, lisensen gikk ut på den dato. jeg har den liggende på bordet og dette står under " important notes ": Time-Limited Software: This is time-limited pre-release software that will expire on june 1. 2007 Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 dessverre var den en tidsbegrenset pre-release til 1e juni 2007.deretter var det umulig å bruke, lisensen gikk ut på den dato. jeg har den liggende på bordet og dette står under " important notes ": Time-Limited Software: This is time-limited pre-release software that will expire on june 1. 2007 Så det er ikke mulig å få logget inn på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå