PlexoFighter Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det gammle HK mitt tok kvelden i dag. Så da må det av gåde til service. Men har veldig lyst på ett nytt HK, men trenger noen gode råd. Jeg skal bruke de delene jeg har nå, så HK må støtte sli og det må være lett å overklokke. Og helst ASUS, er litt ASUS elsker:) Få høre hva dere andre har og si hva dere synes om deres HK? Har sjekka litt rundt og lest om de forskjellige HK, men blir ikke klok det er jo ti tester om ett kort og alle har forskjellig vurdering om kortet. Da er det ikk let å vite hva man skal kjøpe. Endret 28. oktober 2007 av PlexoFighter Lenke til kommentar
PlexoFighter Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilken sokkel? Så lenge jeg har en Q6600, så er det nok 775. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ok, kunne hende at du har flere PC-er Men hva med et av de nye X38 kortene? Lenke til kommentar
PlexoFighter Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har lest en del om det, men etter det jeg skjønte så er det X38 som tar over for 975X. Så har det i tankene. Har titta litt på Asus Striker Extreme, men det har fått mye hard kritikk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå