Buggah Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei, jeg lurer på hvilken vei CPU viften skal blåse. sist jeg var inne på evnet med at jeg hadde black delta sammen med en stor kjøler og 156W peltier sa folk at den PC'n kommer i allefall ikke til å overleve. men sitter nå her med den jeg. Nå har jeg bygget meg en så stille Pc så jeg kan høre HD'ene støye mere en viftene.... Men fortsatt lurer jeg på hva som er best. Suge ut fra kjøle ribba eller blåse på kjøleribba til CPU'en?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I et trangt kabinett med en GlacialTech 2310 tjente jeg 6 grader ved å snu vifta slik den sugde luft vekk fra ribba. Men der var det forferdelig trangt mellom propellen og PSU. Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 OK. Har stort kabinatt. er Aopen HQ8 tror jeg. maxi kab. Med Alpha phal 8045 tror jeg. Den store du skrur igjennom HK. Nå suger min ut. Lurer på å snu den. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Alpha PAL 8045 er best ved at viftene suger luft gjennom ribba. Jeg hadde den slik at den blåste på ribba når jeg først fikk den, men etter litt snudde jeg den og jeg tjente ca 4 grader på det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Min blåser på ribba. Har desverre ikke giddi å snudd den for å sjekke om jeg tjente noe på det! Men den kjøler mer enn godt nok uansett! 8) Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Min CPU holder 50 - 60 grader den etter CS spilling ett par timer. Ikke helt fornøyd med det. Men har lite gjennom strøming i tower da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå