Cardinal Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 kommer også til å spille det inn, så ser jeg løpet etter jeg våkner... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det kunne jeg også gjort, men det er noe spesielt med å se løpene live. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det kunne jeg også gjort, men det er noe spesielt med å se løpene live. ja, man må bare sitte og irritere seg over pausene TV3 legger inn! med DVRen er det bare å klikke seg 3 min frem... Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 er usikker på om jeg skal se løpet på morgenen. Kan jo se reprisa på sportN kl. 17, men er ikke det samme! Jeg får bare prøve å komme meg opp. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er kanskje litt sein nå. Blir det sendt på Viasat 4? Evt. hvilken annen kanal og når begynner det? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kaotisk løp i dag. Hamilton virket helt panisk i starten og fikk en vel fortjent drive through straff, og det samme med Massa som torpederer Hamilton. Det jeg ikke skjønner er hvorfor Bourdais ble straffet i etterkant. Det gjorde at Massa fikk et ekstra poeng i dag, og med den hårreisende avgjørelsen etter løpet på Spa, har brasilianeren fått 3 poeng ekstra pga avgjørelser etter løpene. Det blir bare tragikomisk hvis VM blir avgjort på styrerommet til FIA Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som så intervjuet med maxy boy? Var en ganske stor og fin replika av en Ferrari på kontoret hans ^^ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har ikke TV3 tenkt å sende løpet i morgen eller!? Står ingenting om det i programmet på DB.no. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har ikke TV3 tenkt å sende løpet i morgen eller!? Står ingenting om det i programmet på DB.no. Ser ikke sånn ut nei. De synes vel TV Shop er viktigere... Dansk TV2 (ikke DR2) og RTL viser løpet direkte kl 09.00 i alle fall. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har ikke TV3 tenkt å sende løpet i morgen eller!? Står ingenting om det i programmet på DB.no. Går på SportN og Viasat Motor Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det siste løpet i år, fra Brasil, og de neste årene fremover, går løpene kun på Viasat Sport og Viasat motor. Var bare såvidt de ble overtalt til å vise kvalik og løp på SportN, og løpet i opptak på Viasat 4 i morra. For min del er det nå slutt på å se Formel 1. Jeg er ovehodet ikke interessert i å betale 222,- eller mer bare for å få et par kanaler (og en haug andre på kjøpet) som viser F1. Hadde jeg kunnet velge bare disse to kanalene, og betalt en fornuftig sum, hadde det vært greit. Men slik fungerer jo ikke TV-utvalget i Norge... Viasat(an) blir de kalt på forum.formel-1.no nå. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 For min del er det nå slutt på å se Formel 1. Jeg er ovehodet ikke interessert i å betale 222,- eller mer bare for å få et par kanaler (og en haug andre på kjøpet) som viser F1. Hadde jeg kunnet velge bare disse to kanalene, og betalt en fornuftig sum, hadde det vært greit. Men slik fungerer jo ikke TV-utvalget i Norge... Tenkte akkurat det samme. Get har plassert Motor og Sport i Viasat Premium (sammen med filmkanalene) og tar 249,- ekstra i mnd for det, og det er altfor mye. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dere får ikke tak i dansk TV2 da? Eller dansk TV2 Sport? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Måtte Satan få kloa i Viasat-styret og la dem blø for sine synder. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 håper hamilton får hjertestans i siste løpet eller bare punkterer..... dear god dont let him win ! PLOX Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Enig! Alt for cocky... Han kuker det vel til som i fjor Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 hmm dansk TV2 er vist mulig for 39kr mnd..... Vi får se. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Det siste løpet i år, fra Brasil, og de neste årene fremover, går løpene kun på Viasat Sport og Viasat motor. Var bare såvidt de ble overtalt til å vise kvalik og løp på SportN, og løpet i opptak på Viasat 4 i morra. For min del er det nå slutt på å se Formel 1. Jeg er ovehodet ikke interessert i å betale 222,- eller mer bare for å få et par kanaler (og en haug andre på kjøpet) som viser F1. Hadde jeg kunnet velge bare disse to kanalene, og betalt en fornuftig sum, hadde det vært greit. Men slik fungerer jo ikke TV-utvalget i Norge... Viasat(an) blir de kalt på forum.formel-1.no nå. Du kødder nå, ikke sant?? Skall de ikke vise løpene på TV 3 mer, men bare på Viasat Sport?? Da føler jeg at en klage til forbrukerombudet er på sin plass om så er tillfellet... De kan vel for pokker ikke forvente at folk skall betale for ekstra kanal(er) for å få sett F1??? Endret 20. oktober 2008 av Otowi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heia Massa! Hadde vært morro med Kubica som VM-vinner, men det får bli senere (etter det svake løpet i går) Føyer meg i rekken over de som ønsker at Hamilton ikke skal vinne i år, klarer ikke den typen.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kødder nå, ikke sant?? Skall de ikke vise løpene på TV 3 mer, men bare på Viasat Sport?? Da føler jeg at en klage til forbrukerombudet er på sin plass om så er tillfellet... De kan vel for pokker ikke forvente at folk skall betale for ekstra kanal(er) for å få sett F1??? Nope. jeg kødder ikke. Og de tror åpenbart av veldig mange er villige til å betale MYE for å se F1. Jeg tror de tar feil. Grådighet slår til slutt tilbake på en selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå