Cardinal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Raikonnen og massa har signert ut 2010, så nye førere dukker ikke opp før i 2011 http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8365.html Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Til helvete med hamilton syns jeg.. Arrogant og jævelig. Jeg liker ham rett og slett ikke. Go vettel! Gi oss en ny Schumacher ! Vel, jeg håper Hamilton tar VM tittelen til slutt og sletter dermed Alonso fra rekordbøkene som tidenes yngste formel 1 mester. Synes han er enda mer arrogant enn briten og er rett og slett en ufordragelig og usympatisk type. Og det var jo greit at Vettel vant i går og slettet Alonso's rekord som den yngste vinner av et formel 1 løp. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Synes det er helt fantastisk for sporten sin del at en fører som Vettel i Torro Rosso kommer inn og kjører knallbra... I tilegg så var jo hele det løpet der dominert av "outsidere" =) Endret 15. september 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Satser på Vettel blir den nye Schumacher.. Tror jeg sa det i ste Brakte tilbake gamle minner ved premieutdelingen i går.. De to melodiene etter hverandre har vært savnet =) Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nå blir vell alle unge førere som vinner et løp kandidat til å være en ny "schumacher" så jeg vil no gi Vettel litt tid til før jeg tørr å spå noe nytt.. Men talent har jo fyren, det er no helt sikkert! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jau men han er fra riktig land =) Så da blir det en skikkelig schumacher hvis n får det til. Satser på det =) Hørte du de snakka om han hadde vært å kjørt gokart på banen til schumacher i kerpen ? Så kom det regn og han kjørte ut på slics og sa at det var for å få riktig feel i tilfelle regn på monza (eller noe sånt) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Faen dette var virkelig ikke Ferraris dag. Der gikk seieren i VM til Hamilton. Ellers var det et greit nok løp, var spent på dette med kveldsløp. Lite action dog, mest på grunn av trang bane med mye svinger, som vi vet skaper få forbikjøringsmuligheter. Derfor må noe spesielt skje, slik som det i dag, eller regn for at det skal bli litt action. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Morsomt å se hvor gjennomvåte av svette de var etter løpet. Fantastisk prestasjon av Alonso idag, startet på 15. startpossisjon, og vant til slutt! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nå var Alonso svært heldig da og fikk jo god hjelp av lagkammerat Piquet. Crashen hans var det som skulle til for å få spanjolen opp i teten samtidig som Ferrari dummet seg ut ved Massa's depotstopp. Akkurat DET gjorde ingenting siden Hamilton øket ledelsen i VM. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Akkurat DET gjorde ingenting siden Hamilton øket ledelsen i VM. Det gjorde masse... HELT FORj**** at han alltid skal ha så jævla flaks ! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg unner Hamilton seier. Gutten er jo ung og har veldig godt av å bygge opp selvtilliten, men som med alle andre så kommer han til å oppleve et stort nederlag hvis han ikke allerede opplevde det da han ble nr. 2 i fjor med 1 poengs forskjell. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hadde vært gøy hvis han kunne blitt nr 2 med 1 poengs forskjell i år og... Men ser nok dessverre ut som han blir 1... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Andre gangen Ferrari driter seg ut i pit'en etter at de tok i bruk det lys greiene i stedet for gode gamle lollipopen. Kanskje på tide å revurdere? Strålende kjørt av Alonso dog. Meget imponert over hva han får til i Renaulten. Og fantastisk at endelig flaksen går McLarens vei i stedet for Ferrari for en gangs skyld. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lollipopmenn kan også gjøre feil. Skjedde senest i går. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje de burde gå tilbake til lysene de hadde tidligere i år? Var egentlig litt tøft å se en F1 bil med slange hengende etter ^^ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vet folket hvem som styrer de lysene eller? Vel... Det er bensinmannen.... Jeg tror jeg skal begynne å heie på et annet team... Hmmmm.... Kazuki Nakajima FTW ! Lolol Meh.. Tror jeg begynner å holde med Vettel. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vet folket hvem som styrer de lysene eller? Vel... Det er bensinmannen.... Jeg tror jeg skal begynne å heie på et annet team... Hmmmm.... Kazuki Nakajima FTW ! Lolol Meh.. Tror jeg begynner å holde med Vettel. Hva med Force India? :!: Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som skal opp tidlig i morgen å se løpet? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Legger løpet inn på min PVR og ser det når jeg er klar etter en god og lang natts søvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå