Takkformeg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Raikkonen sa jo tilogmed det på førerintervjuet... Gjorde han ikke? Men han stilte iallefall ned på turtallet for å spare motoren. Utrolig synd at massa blåste motoren og utrolig BRA at hamiltong pungterte. Stilig med litt action i pitten og For å svare på noe av det som tidligere er skrevet, så håper jeg aldri alonso aka dukketeateret blir ferrari fører... trokke det kommer til å skje heller... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hadde Kimi starta på Option-tyres, og kommet seg foran Alonso, hadde han kanskje kunne utfordre Kovolainen.. Som Ferrari-fan ble jeg sinnsykt frustrert da jeg så Massa stoppe på langsia. Bra at Kimi skrudde litt ned på tempoet så han fikk med seg de 6 poenga Alonso passer bare ikke i Ferrari-bilen.. Done! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det som er casen er jo at en av de høye herrer i Ferrari F1 teamet har lagt sin elsk på Alonso :/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skyt dem! Eller alonso... Kommer han seg i en ferrari heier jeg på force india..! Lenke til kommentar
Giuseppe_Farina Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei ny i forumet. Men følt litt til å fra med siden 78 sesongen. Ferrari fan siden da. Og for meg spiller det liten rolle hvem som kjører. bare han/de vinner titelen får Ferrari Hva men Timo eller Robert? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Velkommen til forumet, Giuseppe! Sålenge det er en ferrari på topp av det hele og ferrari får team mesterskapet så er alt greit. Joda, Kubica virker som han begynner å få ting til, ekke så fan av Glock.. Liker han best for krasjene sine =) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kubica for president!! Han er en kald fisk når det gjelder og er ganske stabil i prestasjonene (i motsetning til visse andre på Ferrari). Håper Ferrari bytter ut noen til neste år, Raikkonen har jo misten piffen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja... Enig.. Og det ene løpet Massa hadde på regn når han bare snurra.. øøøøh..... U get my point. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bare Ferrari fans her eller? Oh well, McLaren siden McLaren-Honda dagene da de vant 15 av 16 løp en sesong. Var vel rundt 8 år gammel eller no sånt da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ja... Enig.. Og det ene løpet Massa hadde på regn når han bare snurra.. øøøøh..... U get my point. Tenkte ikke utelukkende på Massa, selv om han ikke er den beste på vått føre. Raikkonen har også vært svært svak i det siste dessverre. Alonso bør komme seg vekk fra middelmådige Renault til neste sesong, han har ingenting der å gjøre, uansett hvor viktig det teamet har vært for han tidligere. Toyota bør sikre seg en god fører, Heidfeld går muligens fra BMW så der er det muligens en ledig plass. Synes lite om Hamiltons seier idag, Raikkonen hadde fortjent å vinne idag! edit: Hamilton fikk tidsstraff etter løpet, Massa vant istedet, hurra! Endret 7. september 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Synes lite om Massa's seier i dag. Hamilton var først i mål og viste sin klasse når regnværet kom. Skjønner ikke hvorfor han fikk denne straffen, da han slapp Kimi forbi seg igjen etter å ha kjørt forbi finnen via snarveien. Dette lukter det av og kan bli avgjørende for mesterskapet. Og heretter må man jo vente til flere timer etter løpet for å se om han som kom først over mål virkelig vant. Håpløse greier Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Synes lite om Massa's seier i dag. Hamilton var først i mål og viste sin klasse når regnværet kom. Skjønner ikke hvorfor han fikk denne straffen, da han slapp Kimi forbi seg igjen etter å ha kjørt forbi finnen via snarveien. Dette lukter det av og kan bli avgjørende for mesterskapet. Og heretter må man jo vente til flere timer etter løpet for å se om han som kom først over mål virkelig vant. Håpløse greier Det jeg reagerte mest på med Hamilton var at byttet spor tre ganger på rettsiden for å sperre for Raikkonen. Så derfor synes jeg straffen var ok, selv om jeg nok ville git den for det og ikke forbikjøringen. Og hadde nok en liten fordel med avkjøringen. Ja han slapp for så vidt Raikkonen forbi men det var nesten ikke med mer enn en meter for Hamilton prøvde seg igjen. hadde dette skjedd tidligere i løpet ville han nok bare fått enn drive through penalty, men da det var så få runder igjen følte vel dommerene at de ikke ville få tilstrekeklig tid å se igjennom saken. Det er nok ikke bare å trykke på en knapp, så vip er videomaterialet klart. Det tar nok noen minutter å få ting klart for gjennomgang og moen ytterligere minutter på å kunne avgjøre saken. Det var det ikke tid til i løpet i dag. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Whoa, bisarr kvalifikasjon på Monza. Vettel P1! Raikkonen, Hamilton og Kubica ute i Q2. Aiai Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ja, det blir ett spennende løp i morgen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er det meldt regn til løpet i morgen også? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jay ! Helt topp kjøring av Vettel, Hamilton bak Massa, perfekt løp. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Imponerende av Vettel ja, men ingen tvil om hvem som viser seg som beste fører på vått underlag; Lewis Hamilton! Fantastisk kjøring i dag, og bare en genraltabbe av Mclaren hindret en topp plasering da de ikke skiftet til intermediate dekk ved første depotstopp, som hadde blitt det eneste da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Til helvete med hamilton syns jeg.. Arrogant og jævelig. Jeg liker ham rett og slett ikke. Go vettel! Gi oss en ny Schumacher ! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Raikkönen har signert for Ferrari i et år til, så han går nok ikke, pluss at Massa har vel kontrakt.. Ingen endringer der til neste år, tipper jeg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Både raikkonen og massa har signa for minst ett år til.. tror raikkoen har signa fram til 2010... Håper han skjerper seg... Han er ikke akkurat Iceman lenger.. han tør jo ikke å kjøre forbi noen... ikke før mot slutten av løpene iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå