Takkformeg Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 masse krasj. Dette løpet var snadder. Dumt Raikkonen prøvde seg på F1 ballett og at hamilton vant. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 For en idiotisk krasj hamilton lagde... Man så klart at han svingte inn i Kimi når han først skulle krasje med noen.. Heldigvis ble han straffa.... http://www.formula1.com/news/headlines/2008/6/7902.html Go Kimi! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Glimrende ræs i frankrike! Toyota på pallen yay! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 synd at eksosen til Kimi røyk da... Bilen så jo fin ut etterpå.... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Stilligen i sammendraget etter dagens løp: 01 Lewis Hamilton 48 02 Felipe Massa 48 03 Kimi Räikkönen 48 Meget spennende med andre ord. Men hva faen Massa, sisteplass? Hvor mange ganger snurret han egentlig? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Massa og regnvær er komikveld Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Han ville nok gitt mye for å ha traction control tilbake igjen ja. Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Stilligen i sammendraget etter dagens løp:01 Lewis Hamilton 48 02 Felipe Massa 48 03 Kimi Räikkönen 48 Meget spennende med andre ord. Men hva faen Massa, sisteplass? Hvor mange ganger snurret han egentlig? Tror massa snurra ca 7 ganger, av alle førerne så er han kanskje den aller dårligste i regnet Lenke til kommentar
Monymaker Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!: Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!: Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!: Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren. Kovalainen! yes yes eller kanskje Kubica. Eller hvis de tør ta en sjans - Pantano, Senna eller Grosjean direkte fra GP2 Så får vi se om bilene er suverene eller ikke. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skummel pit strategi fra McLaren på søndag. Heldigvis var det Massa som lå foran og ikke Raikonnen så Hamilton cruiste forbi. Ang. Alonso tviler jeg på han ender i Ferrari så lenge Raikonnen er der. Er vel liten sjanse for at han ender i McLaren igjen også Lenke til kommentar
xstian Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skummel pit strategi fra McLaren på søndag. Heldigvis var det Massa som lå foran og ikke Raikonnen så Hamilton cruiste forbi. Ang. Alonso tviler jeg på han ender i Ferrari så lenge Raikonnen er der. Er vel liten sjanse for at han ender i McLaren igjen også Det var vel egentlig en fuckup av McLaren, var det ikke? Piquet hadde flaks da Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!: Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren. Kovalainen! yes yes eller kanskje Kubica. Eller hvis de tør ta en sjans - Pantano, Senna eller Grosjean direkte fra GP2 Så får vi se om bilene er suverene eller ikke. To finner hadde vell egentlig vært en genial ide =) Både for "team" spirit og de selv imellom... Dessuten er jo ikke akkurat Kovalainen noe dårligere enn Massa. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det var vel egentlig en fuckup av McLaren, var det ikke? Piquet hadde flaks da Jo det må ha vært en fuckup. Jeg var helt sikker på at de tapte førsteplassen ved å ikke gå inn i pit bak safetycar. Heldigvis hadde Hamilton mer fuel enn jeg trodde, så han klarte å bygge opp litt ledelse før han måtte inn. At Piquet klarte seg med 1 pit var jo kun på grunn av safety car. Meget heldig, men litt morro også siden det har vært så mye snakk om hans dårlige resultater frem til nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gjett hvem som var på Hockenheim i helga =) Utroooolig bra stemning.. Og for en lyd! Eneste minuset var at hamilton vant.... Lenke til kommentar
xstian Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gjett hvem som var på Hockenheim i helga =)Utroooolig bra stemning.. Og for en lyd! Eneste minuset var at hamilton vant.... Aaah, grattis F1 er genialt live Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Stakkars Massa. Spesielt løp dette. Ekstremt kjedelig med tanke på forbikjøring, men det ble likevel noenlunde spennende. Punktering på Hamilton, en del branner i pit og Massa blåste motoren. Må nok skyldes varmen. Raikkonen imponerte også, som egentlig bare beviser hvor håpløs denne banen er. Hadde ikke Massa hatt en så god start hadde det nok blitt et totalt annet løp. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Stakkars Massa. Spesielt løp dette. Ekstremt kjedelig med tanke på forbikjøring, men det ble likevel noenlunde spennende. Punktering på Hamilton, en del branner i pit og Massa blåste motoren. Må nok skyldes varmen. Raikkonen imponerte også, som egentlig bare beviser hvor håpløs denne banen er. Hadde ikke Massa hatt en så god start hadde det nok blitt et totalt annet løp. Som Toyota-fan (sikkert en av 3 i hele verden ) var jo dette storslagent! Forresten - er det noen som skjønte hva som skjedde med Raikkonen på 2-3 siste runden? Han var jo helt oppe i hekken på Glock og så bortevekk? Endret 3. august 2008 av xstian Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Sikkert delvis fordi han innså at det var nærmest umulig å komme forbi. Ser jo bare hvor lenge han stanget bak Alsone tidligere, selv om han åpenbart var raskere, noe vi fikk se i ettertid. Men hovedgrunnen er at Massa blåste motoren på tredje siste runde, og da fikk nok Raikkonen stallordre om å ta det litt med ro for å unngå samme skjebne. Endret 3. august 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå