xstian Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har trua på han Kubica jeg. Kjører dønn stabilt, ikke noe tull. Ser ut som en goblin, men det gjør jo ikke noe Lenke til kommentar
xstian Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 auau over og ut med super aguri. Håper Takuma Sato får sjansen i et annet team etterhvert. Erstatte Coulthard kanskje? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor håpe på at Kamikaze Sato får seg nytt team ? Han fullfører jo nesten.. NESTEN aldri... Som regel så krasjer han jo... Fatter ikke åffer dem ikke har byttet han ut for lenge siden!!! Jeg sa NESTEN aldri Lenke til kommentar
xstian Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor håpe på at Kamikaze Sato får seg nytt team ? Han fullfører jo nesten.. NESTEN aldri... Som regel så krasjer han jo... Fatter ikke åffer dem ikke har byttet han ut for lenge siden!!! Jeg sa NESTEN aldri Hehe, du har jo rett, men han kjører jo knallhardt innimellom kræsjinga, og... in all fairness, han har gått ut bare 1 gang i år, og bare 3 ganger i fjor... (mot 8 kræsj i 2006 og 7 i 2005) Coulthard er bare sur og gretten, vil ha han vekk. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Coulthard kan jeg være enig med er grettenaktig... For min del syns jeg de bør begynne å bytte ut dem som ligger bakerst og la nye friske talenter prøve seg.. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Håper jeg aldri ser Sato igjen på en F1 bane. Han er jo reine kamikaze piloten. Videre synes jeg godt vår gamle britiske venn kan ta sitt hatt å gå for han prester null og niks! La en 3. fører komme til Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Håper jeg aldri ser Sato igjen på en F1 bane. Han er jo reine kamikaze piloten. V Hvorav kallenavnet Kamikaze Sato Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jepp ^^ Nei, han er utrolig god til å kjøre bil og kjører styggfort til tider, men han ødelegger for mye for andre... For seg selv kan han ødelegge så mye han vil for min del! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel.. Hadde det ikke vært for han (krasj) så hadde vel ikke jeg fulgt med på f1.. er jo kjipt med et helt clean race. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel.. Hadde det ikke vært for han (krasj) så hadde vel ikke jeg fulgt med på f1.. er jo kjipt med et helt clean race. Da digger du vel første svingen i hvert ræs tenker jeg Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Første løpet i melbourne er jo alltid konge =) Gleder meg som en unge til neste år og det løpet LIVE Endret 8. mai 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel.. Hadde det ikke vært for han (krasj) så hadde vel ikke jeg fulgt med på f1.. er jo kjipt med et helt clean race. Da digger du vel første svingen i hvert ræs tenker jeg Seff Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ikke lenge til dagens løp nå folkens. Så vidt jeg har fått med meg er det Massa som har pole, og deretter Kovalainen, Hamilton og Raikkonen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Spennende løp, håper Kimi gjør det bedre i Monaco. Synes lyden varierte noe under dagens sending, spesielt virket den flere hakk lavere enn øvrig når man følgte førerene i førstepersonsperspektiv. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lyden under intervjuene var jo totalt ute av sync også. Gleder meg stort til Monaco! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ferarri en-to, slikt liker jeg. Ser frem til løpet i morgen, virker som sjansen for regn er stor. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 aw, stakkars Sutil... Jeg er fan av Raikkonen, men idag synes jeg han var dårlig altså, spesielt når han ødela tidenes løp for både Sutil og Force India. Sutil fikk hvertfall vist hva han duger til! Men fysj så trist det var å se at han knakk sammen på bakrommet og måtte få trøst. Likevell så var det et bra løp alt i alt! (selv om Hamilton vant men det var fortjent) Lenke til kommentar
xstian Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tror ikke det er lenge til vi ser Kubica på toppen av pallen nå altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå