tranzer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 haha morro.. iaffal blir et bra år trur jeg med F1 :!: Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne sesongen tror jeg blir utrolig bra av flere faktorer: Alonso og Hamilton er splittet, dette gir knivingen en enda større faktor. Mer spetaktulært nå som ESP er vekke, og kanskje gjøre det enklere for enkelte av de virkelig dyktige førere i de små lagene å drive litt ap med de i toppen! Williams BMW, MÅ gjøre det bra denne seongen etter å ha havnet bakpå den siste tiden, tror de har jobbet iherdig med å ta igjen forspranget til Ferrai og Mclaren. Og kanskje er dette den sesongen de kan begynne å ta noen seire igjen! Ferrari har kommet med en ny spennende bil og har virkelig tatt grep for å skjerpe seg etter helt tydelig å ha hvilt litt på de berømte laurbærene. Tror også sammerbeidet Raikonen mot teamet er bedre ettersom de har lært hverandre bedre å kjenne. Også skal enn ikke glemme Massa Han kan finne på litt av hvert! Så spørs det hvordan Renaulten er, den er vell kanskje det største usikkerhetsmomentet! Noen som skal reise til et eller flere av løpene? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tja jeg hadde lyst da... til tyskland^^.. men fy faen, snart det snart.. "MARS" da starter det vettu Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal nok en tur innom Silverstone, men har veldig lyst å dra på Monza Men kanskje begge deler? ^^ Får se hvordan det passer inn i offshoreturnusen! Men 2009 er det Melbourne for alle penga! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Under en måned til 08-sesongen går av stabelen folkens! Melbourne 14. - 16. mars. Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Går det på tv3 i år også? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) JAH.. som vanelig^^ like før nå.. 16th March - Australian Grand Prix - Albert Park, Mebourne blir vell det første.. woohoo Endret 2. mars 2008 av tranzer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som fikk med seg løpet i morges da? Kun syv biler fullførte, 0 poeng til Ferrari. Hamilton på første, Nick Heidfeldt (?) på andre, og Nico Rosberg på tredje. Alonso kom på fjerde med sin Renault. Neste løp er allerede neste søndag, Palmesøndag, kl. 07.45. (det er hardt å være F1-fan :! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ferrari fikk poeng Kimi kom i mål! Er alltid slik der nede... Er sjeldent mange biler fulfører og er ofte bare 6-10 som fullfører, er alltid knallåpning der nede =) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Godt å se Kimi tilbake på toppen av podiet. Synd at Massa klarte å rote det til. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Neste løp søndag 6. april kl. 13.15 på TV3 folkens! Merk det av i kalenderen Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er en grunn til at Massa er nummer to Han er en vanvittig dyktig sjåfør, etter min mening fullt på høyde med både Kimi og Lewis når han kjører. Noe han egentlig beviser ganger på gang. Men han er så altfor ustabil, han kjører ofte ut dessverre... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 faen at Lewis og hans team skulle bli straffet da =( men uansett så dere dekka på Lewis eller XD hadde slitt ut hele dritten pga han låser hjula så jævelig ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Woooohoooo! Ferrari vant i dag Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er en grunn til at Massa er nummer to Han er en vanvittig dyktig sjåfør, etter min mening fullt på høyde med både Kimi og Lewis når han kjører. Noe han egentlig beviser ganger på gang. Men han er så altfor ustabil, han kjører ofte ut dessverre... Massa sliter med å kjøre uten tracktion controll, Det førte jo til at han snurret i begge løpene så langt i år. Synes ikke at han er helt på høyde med Kimi, Alonso, Hamilton OSV Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) F1 er morro å se på.. Når det skjer noe.... Ikke når de bare ligger i samme rekkefølgen hele tiden. TC regelen har gjort det morro da =) Endret 9. april 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Steike den krasjen til Kovalainen så ikke god ut! Inn under dekkbarriæren og inn i muren bak. Og dekk opp over hodet.. Jeg fryktet knekt nakke men ble letta da jeg så tommel opp når han var på båra! Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ja fy fean :S det så jeg nettop.. men ble nesten glad når Fernando Alonso kjørte ut, etter den krangelen med Lewis Hamilton, så liker ikke jeg han lille fyren der ass Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har aldri likt alonso.. Spess når han vinner han har så teit dukketeater med henda ettepå .. Var morro når han nesten gikk i pitveggen før starten når han varma dekka.. Heier på Kimi og ferrari jeg. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hehe ja kimi er ganske heftig, men støtter mere McLaren team som lewis men fean de kjører dårligere denne sessongen en forige :S det var snakk om at de hadde best mortor i forige enn denne =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå