AndreKK Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Her er da tråden hvor vi alle F1-fanatikere kan diskutere den kommende 2008 sesongen! 137 dager igjen! Alt som har med 2008 sesongen kan diskuteres her som f.eks: Hvordan blir det uten TC, vil Bourdais gjøre en bra debut eller om Alonso bli eller går fra McLaren(Det siste er vel garantert da............Hehe!) OOOOO-Lights out-GO! 2008-Kalender (Litt stor..) Spennende med 18 runder, en mer inn i år! UPT: Indiapolis-UT, Singapore-INN(Natt-race), Nürnburgring byttes mot Valencia 16th March - Australian Grand Prix - Albert Park, Mebourne 23rd March - Malaysian Grand Prix - Sepang International Circuit 6th April - Bahrain Grand Prix - Bahrain International Circuit, Sakhir 27th April - Spanish Grand Prix - Montmelo, Circuit de Catalunya, Barcelona 11th May - Turkish Grand Prix - Istanbul Park 25th May - Monaco Grand Prix - Monte-Carlo 8th June - Canadian Grand Prix - Circuit Gilles Villeneuve, Montreal 22nd June - French Grand Prix - Circuit de Nevers, Magny-Cours 6th July - British Grand Prix - Silverstone 20th July - German Grand Prix - Nürburgring 3rd August - Hungarian Grand Prix - Hungaroring 24th August - European Grand Prix - Valencia Street Circuit 7th September - Belgian Grand Prix - Spa-Francorchamps 14th September - Italian Grand Prix - Autodromo Nazionale Monza 28th September - Singaporean Grand Prix - Singapore Street Circuit 12th October - Japanese Grand Prix - Fuji Speedway 19th October - Chinese Grand Prix - Shanghai International Circuit 2nd November - Brazilian Grand Prix - Autódromo José Carlos Pace, Interlagos, Sao Paulo Dette er en MULIG kalender Fuji kan gå, Silverstone kan gå(Lite sannsynlig, men mulig), Suzuka kan komme tilbake Endret 28. oktober 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg håpar da at TV 2 vil begynne med å sende Formel 1 sendingene igjen. Jeg tror Hamilton vinner denne sessongen, Alonso går vel enten til Ferrari eller BMW. At han går tilbake til Renault er tvilsomt ettersom at han har sagt at det ikke blir aktuelt. Ellers så vil vel Alonso sabotere en sessong til for McLaren :/ Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg håpar da at TV 2 vil begynne med å sende Formel 1 sendingene igjen. Jeg tror Hamilton vinner denne sessongen, Alonso går vel enten til Ferrari eller BMW. At han går tilbake til Renault er tvilsomt ettersom at han har sagt at det ikke blir aktuelt. Ellers så vil vel Alonso sabotere en sessong til for McLaren :/ Det er Viasat som har F1 for neste sesong også. Og det er jeg egentlig glad for. Problemet var at når TV2 viste F1, så var det kun løpene i Europa som vi fikk se løpet pluss kvali direkte. På de andre var det kun ett redigert opptak av selve løpet... Trening viste de ikke i de hele tatt. Viasat derimot viser jo alt. Eneste minuset er jo reklamepausene men deet er ikke så mange så det går stort sett greit. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Alonso+Ferrari=Helt feil...! Kimi og Feilipe blir i Ferrari neste sesong og.. Skal vedde rompa mi på det.. Massa har ny kontrakt, mens jeg tror at de ikke vil gi slipp på Kimi.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Massa og Raikkonen blir nok i Ferrari ja. Det er vel omtrent 100% sikkert. Er også ganske sikkert at Kubica og Heidfeld blir i BMW. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hamilton er nok en VM-kandidat i 08 ja, har ble jo på en måte snytt for tittelen i år pga en feil med girkassen i det siste løpet, han kjørte seg opp igjen ganske bra . Men for all del, Kimi Raikkonen fortjente å vinne VM, endelig ble det Kimis tur! Spennende å hvor Alonso tar veien, tviler på at han holder seg hos McLaren, hehe! Blir forresten gal av alle pausene TV3 skal skyte inn i løpet av sendingen, men det blir vel "i år som i fjor" ? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Alonso har gått fra McLaren.. Får se hvem som blir neste fører da.. Hamilton vil ha Schumi som team-mate.. Lite trolig. Hehe Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Var vel ingen feil med girkassen til Hamilton? Mener å huske at han nullstilte bilen, så teamet måtte resette systemet. Jeg er også utrolig spent på hvor Alonso havner Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Joa, det var noe galt med girkassa hans, de sa ett eller annet om feiltenning i motoren og da gikk ikke kassa ordentlig, men problemet løste seg av seg selv.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper Kimmi Raikkonen Gjør det bra jeg! Alonso og Tar meg kanskje en tur til Nürburgring igjen som jeg gjorde i fjor! Litt dyr reise, men det var drit fett! Hamilton er jo den nye stjerneskuddet han ja.. Tenk og være så god til og være nesten helt ny i Formel 1. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hamilton har mistet lappen og Alsonso er tilbake hos Renault Når er første runde i 08? Edit: står jo i 1. post Endret 20. desember 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men Hamilton mistet den vel bare for en mnd så da skulle han ha den tilbake i god tid før sesongen åpner. Eller var det lenger? Lenke til kommentar
Bimmerlars Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gromt at de skal kjøre uten TC Forferdelig at det skal være lov med bestemor elektronikk i en F1 bil Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) men jeg har hørt at michael the GERMAN kommer tilbake?? er det bare meg eller er det sant? Endret 26. desember 2007 av tranzer Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Michael the GERMAN? Mener du Michael Schumacher da ell? Han skal ikke tilbkae i F1, nei. Du har kanskje sett han teste for Ferrari på Catalunya? Men det er fordi Raikkönen ikke kunne. Men begge Shumiene er ute av F1 til neste år. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 aha.. så digg da, men da er min FAV: Hamilton hvilken er deres?? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 må vell være noen Raikkonen og Massa Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 de kjørte ganske bra de å.. haha husker siste race`en når bilen til hamilton ikke funka lengere.. ahh nerva som faen der ass Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sebastian Bordais er veldig tallentfull fører som det blir interesant å følge med neste sessong. 4 ganger mester i champ car på rad. men tviler på at han gjør det like bra i f1 med det første, siden Toro rosso ikke er det beste teamet akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå