John Keats Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) http://www.destructoid.com/geek-sells-warc...500-45135.phtml Folk som kjøper dette burde ikke fått lov å hatt bank-konto! Endret 28. oktober 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan vedde en tier på at den kontoen også er blitt banna så mye omtale den har fått. Blizz kan ikke ha ungått å se dette på en eller annen nettside. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hahahahahaha, tidens verste kjøp. Kontoen blir jo garantert banned, og personen har kasta bort 7000 euro. Eller visst den ikkje blir banned, vil jo alle vete kven det er, rykte er totalt øydelagt. Fantastisk. Endret 28. oktober 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Accounten ble solgt tidlig i september trur jeg, han som kjøpte accounten har ikke vært online med characteren siden 3 september. Så ja, accounten er vel bannet Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Haha du må jo være dum når du kjøper en såpass kjent rogue som det der da. Method er jo ikke akkurat et ukjent guild:p Får håpe karen fikk penga, og han som betalte 3 polske årslønner på å kjøpe den satt der med skjegget i postkassa:) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Han som kjøpte kontoen har en ny rogue, Zeuzonita Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Han som kjøpte kontoen har en ny rogue, Zeuzonita hahahahahahah, han har en grønn trinket, er det mulig? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis karen har noen hundre mill på konti tror jeg han gir en lang fxxx i 9500$ Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis karen har noen hundre mill på konti tror jeg han gir en lang fxxx i 9500$ mm, om en først kjøper en konto for så mye penger, så har man nok fra før av. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjenner to som har brukt over den summen på gull og powerleveling hittill i wow årene og de fiser fortsatt rundt i ssc. Av det jeg kan se på spammingen i IF så koster det fort 15000 kr å kjøpe gull og powerleveling for lvl 70, 2 375 professions og all crafted gear og boe items som er 80% dårligere gearet en kontoer til salgs for samme penge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Han som kjøpte kontoen har en ny rogue, Zeuzonita hahahahahahah, han har en grønn trinket, er det mulig? Ja, alle vet jo at crit er det beste for roguer. Hvem bryr seg vel om å treffe bosser? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 gammel guildie av meg som solgte, zeuzo. dual warglaives og 4/5 tier6. han har ca 14 days played på den nye roguen og full tier6 med beste swords før illidan, så tapet var vel ikke så stort Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 gammel guildie av meg som solgte, zeuzo. dual warglaives og 4/5 tier6. han har ca 14 days played på den nye roguen og full tier6 med beste swords før illidan, så tapet var vel ikke så stort Godt tjente penger da hehe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hahahahahahah, han har en grønn trinket, er det mulig? Nå er jo det en utrolig god pve-trinket til å være så lett å få tak på. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 hahahahahahah, han har en grønn trinket, er det mulig? Nå er jo det en utrolig god pve-trinket til å være så lett å få tak på. Jeg vil også regne med at han vet hva han driver med.. Husker Deetee løp rundt med en grønn dagger med 35 DPS og +weapon skill når de holdt på i Naxx hehe Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hehe, jeg så på oppgraderinger som var tilgjengelig for den, og det var faktisk ikke så mange bedre. Var bare så komisk med det gearet, som er utrolig bra, så kommer det plutselig en grønn item Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Grønt item med 63 req... Bare for å påpeke hvor lenge den varer.... Lenke til kommentar
Barkk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, se hva 5v5 arena teamet han er med i heter: seven thousand euro team. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Zeuzonita han her altså Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Han som kjøpte kontoen har en ny rogue, Zeuzonita Han som solgte accounten mener du vel.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Står faktisk at han som kjøpte accounten heter det, men synes det virker mer naturlig at han som solgte heter det. Tviler på at han som kjøpte accounten får komme inn i Method... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå