Anders Moen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei Leter etter byggetegninger for fly, lavvinget eller høyvinget, bensin/fuel eller elektrisk Samme hva, bare jeg får noe å lage Selv finner jeg ingenting og jeg har søkt i 2 dager nå... =/ Et lite hint, så har jeg litt lyst til å lage seilfly Og så regner jeg med at jeg skal lage det med balsa Edit: Skulle den være postet her, eller? Husker ikke... Endret 28. oktober 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Leter etter byggetegninger for fly, lavvinget eller høyvinget, bensin/fuel eller elektrisk Samme hva, bare jeg får noe å lage Selv finner jeg ingenting og jeg har søkt i 2 dager nå... =/ Et lite hint, så har jeg litt lyst til å lage seilfly Og så regner jeg med at jeg skal lage det med balsa Edit: Skulle den være postet her, eller? Husker ikke... Er nok ikke noe problem å få tak i tegninger fra noen. Men er nok fort billigere å kjøpe et sett. Men prøv www.modellflynytt.no det er nok et mer passende forum. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fant en plan på rcgroups.com etter masse leting. Så ikke så altfor avansert ut å lage. Eneste var dårlig informasjon om hvor stort f. eks vingespennet skulle være Husker ikke hva flyet heter akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå