tOREEE Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann! Har sett litt på denne prosessorkjøleren, og jeg lurer på om den gjør jobben skikkelig med å kjøle ned en E6550? Har tenkt å prøve meg på litt lett klokking (300mhz), også ser den jo utrolig kul ut! På forhånd takk! Lenke til kommentar
prarne Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg bumper litt jeg også... Lurer på nøyaktig det samme Lenke til kommentar
reidar_l Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har denne, monterte den i går, virker ok... Eneste dumme er at jeg har 4pins kontakt for cpufan på hovedkortet, og på denne viften så er det 3 pins, så hastigheten på viften stiller seg ikke automatisk... Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Kjøler den bra? Er den stress å montere? Lenke til kommentar
kingen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har akkuratt montert den og det måler nå 50-55 grader på cpu ifølge biosen, har prøvt med mer og mindre pasta og samme grader forekommer. Målte også litt med tanke på om den sto litt skeivt men virker å stå helt beint nedpå. Hvis noen vet om no forslag så kom med dem..... ABIT VIA-1.49M hovedkort Speedfan viser fra 38-50... akk ettersom den jobber, biosen viser 50+ hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå