BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 poster denne i egen tråd også jeg Noen som har erfaring med 8500LE og atitvout for å få tv-utgangen til å fungere? Kjøres som root: 'atitvout pal auto' gir ikke noe. 'atitvout detect' gir "CRT is attached." 'atitvout tvout' gir: "VBE call failed. Maybe this command is not supported by your graphics adapter? Did your parameters (if you specified some) really make sense? Please try all other available commands before complaining!" 'atitvout vbe' gir: "VBE Version: 2.0 VBE OEM Identification: ATI RADEON 8500" Kjøres med min vanlige bruker: 'atitvout pal auto' gir: "open /dev/mem: Permission denied Could not initialise LRMI." (en feilmelding som Google forøvrig ikke finner) Begynner å bli frustrert over å ha betalt mange penger for et kort som ikke fungerer slik jeg vil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Fremgang... Etter å ha bootet pc-en med s-video-kabeln i, så fungerer det til en viss grad. So 'su root' : 'atitvout pal auto' ---> 'atitvout detect' gir: "CRT is attached. TV is attached via S-Video." 'atitvout active' gir: "CRT is active. TV is active." Men svart skjerm på tv - og ja, korrekt inngang er valgt på tv. Noen må vel ha ett eller annet tips? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ikke gjør meg så desperat at jeg må bumpe tråden da... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Installer windows :google: :oops: 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå