Kristian. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jrg skal bare ha det svarte på bildene som GIF bilder! Slik at om jeg setter de på en bakgrund så er det bare det svarte som syntes og ikke det hvite! Bilder: Bildene ligger som vedlegg! Lenke til kommentar
graylady Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 På grunn av anti-alias (kantutjevning) på tegningene er det nesten lettere å tegne på nytt enn å bli kvitt bakgrunnen på en skikkelig måte. De tre nederst bør du kunne finne på skrifttypesider som windings. Du kan nok fjerne det meste for så å zoome opp og bruke viskelær men det er en tålmodighetsjobb. Slik ser det ut zoomet opp - altså gradvis utjevning Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ikke noe problem.. men når jeg lagrer så blir det jo ikke ''blank'' bakgrund.. men det blir hvit.... vet det er en som fikset det for meg men klarte og fjerne det??!! Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Slik? Åpnet i Photoshop, markerte alt det hvite, slettet alle lag utenom laget med figuerne på, lagret bildet i .gif Alt det sorte er gjennomsiktig hvis filen åpnes utenfor browseren Endret 29. oktober 2007 av jvc1986 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Slik? Åpnet i Photoshop, markerte alt det hvite, slettet alle lag utenom laget med figuerne på, lagret bildet i .gif Alt det sorte er gjennomsiktig hvis filen åpnes utenfor browseren Ja! Helt fint! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå