Chaz0r Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men siden det er om kjeksbox 360 så tok jeg sjangsen! Men jeg har endelig klart det.. NAT'en min på 360 har kommet på strict og er ikke lenger på Open. Jeg vet ikke hvordan dette har skjedd, fordi den har pleid å være på open før, men jeg kobla meg til i går igjen, og da fikk jeg strict.. Noen snakker om at jeg må åpne noen porter, noe jeg ikke har peil på hvordan jeg gjør(eller hvor jeg finner de) så håper noen her kan hjelpe meg..! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det lille jeg kan si er at portene 88 og 3074 må være åpne, 88 for UDP, 3074 for UDP og TCP. Du må finne ut hvilken router du har også spørre på nettverks delen av forumet. Er nesten like mange ulike routere som det er regn dråper så kan bli vanskelig å få hjelp for din router her i konsoll delen. Endret 28. oktober 2007 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har spurt der også, og routeren er den som sender trådløse, right? Vet at det er en 3com i hvertfall.... Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 http://www.portforward.com/english/applica...ve_360index.htm Finn routeren din i lista der, så kommer det opp en guide med bilder osv. på hvordan du skal åpne portene. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men det er ikke alltid det funker selv om man følger de guidene til punkt og prikke. Jeg sliter fortsatt med strict når jeg kjører trådløst, men så fort jeg plugger i kabel så går det greit. Skjønner ikke helt det der. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg har slitt med at jeg ikke kunne joine løp online i Forza 2 selv om NAT er Open. Problemet var litt mindre med kabel, men fikk fortsatt som oftest "game session no longer available..." . Det ser altså ut som man kan ha NAT-problemer selv om Xburken sier at den er Open. Dette funka for meg med Speedtouch 546 fra Nextgentel og Linksys WRT54GL trådløsruter: -Koblet ned bredbåndforbindelsen i Speedtouch-ruteren, og koblet den opp i Linksys-ruteren i stedet (Funker bare med PPPoE-forbindelse) -Valgte DMZ i Linksysruteren og skrev inn IP-adressen til Xboxen. Såvidt jeg har skjønt er da alle sikkerhetsfunksjoner deaktivert for Xboxen. Nå har jeg ingen tilkoblingsproblemer på trådløst lenger Håper noen ble satt på sporet selv om de ikke har nøyaktig samme utstyr.. Endret 29. oktober 2007 av Pellick Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har SpeedTouch 585 Og jammen.. plutselig merket jeg at min også har gått fra open til strict. Har lagt til mange porter på firewallen, men om de er lagt til slik at det blir brukt riktig vet jeg ikke. Håper den er tilordnet for alle og ikke bare pc f.eks. Endret 29. oktober 2007 av chiefo Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 du kan vel prøve å restarte modem hvis det har stått på i evigheter.....men det har du vel gjort allerede? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen dager siden. Men prøver igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå